Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Modeling the large scale disruptions of an airline network
Avtorji:
ID
Janić, Milan
(Avtor)
Datoteke:
http://dx.doi.org/10.1061/(ASCE)0733-947X(2005)131:4(249)
Jezik:
Angleški jezik
Vrsta gradiva:
Neznano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FL - Fakulteta za logistiko
Opis:
When the large-scale disruptions of airline networks occur, they can cause significant deterioration of the planned schedule. Such deterioration shows upin the form of long delays, rerouting and/or cancellation of flights. This paper presents a model for assessment of the economic consequences of large-scale disruptions of an airline single hub-and-spoke network. These consequences are expressed by the cost of delayed and cancelled complexes of flights. The model is based on the theory of queuing systems with the airline hub airport as a server and the complexes of flights as customers. The difference between the service time of the affected and planned complexes determine their delays caused by a given disruptive event. The cost of delays and revenues of the affected flights, and global airline mitigating strategies are used to determine the total airline cost of delayed and cancelled complexes. The model is applied to the disrupted hub-and-spoke network of a large European airline. The purpose is to illustrate the model's planning nature, complexity of the problem, influence of the relevant factors,and the magnitude of the economic consequences.
Ključne besede:
air transportation
,
airlines
,
networks
,
delay time
Leto izida:
2005
PID:
20.500.12556/DKUM-30928
UDK:
629.73
COBISS.SI-ID:
12517429
ISSN pri članku:
0733-947X
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:OJZ3HYRV
Datum objave v DKUM:
05.06.2012
Število ogledov:
1950
Število prenosov:
102
Metapodatki:
Področja:
Ostalo
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
JANIĆ, Milan, 2005, Modeling the large scale disruptions of an airline network.
Journal of transportation engineering
[na spletu]. 2005. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: http://dx.doi.org/10.1061/(ASCE)0733-947X(2005)131:4(249)
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Organizacijska struktura proizvodnega podjetja
Proizvodnja novega izdelka
Kreativno razmišljanje
Kakovost poslovanja in zadovoljstvo kupcev
Sistemi kakovosti kot sredstvo za doseganje strateških razvojnih usmeritev
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Optimizacija s kolonijami mravelj
Učenje odločitvenih pravil z evolucijsko optimizacijo
Meta-heuristic algorithms to improve fuzzy C-means and K-means clustering for location allocation of telecenters under e-governance in developing nations
Optimizacija s pomočjo kolonije mravelj
Optimizacija s kolonijami mravelj
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Gradivo je del revije
Naslov:
Journal of transportation engineering
Skrajšan naslov:
J. transp. eng.
Založnik:
American Society of Civil Engineers
ISSN:
0733-947X
COBISS.SI-ID:
3121167
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj