| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Customer care : how to create an effective customer focus
Avtorji:ID Cook, Sarah (Avtor)
Datoteke:URL http://www.kogan-page.co.uk
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Priročnik
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Kraj izida:London
Založnik:K. Page
Leto izida:2000
PID:20.500.12556/DKUM-28709 Novo okno
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:5445404 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UWD6NBSV
Datum objave v DKUM:01.06.2012
Število ogledov:1192
Število prenosov:92
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
COOK, Sarah, 2000, Customer care : how to create an effective customer focus [na spletu]. 2000. London : K. Page. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.kogan-page.co.uk
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:potrošnik, zadovoljstvo, poraba, uporabniki, vedenje, behaviorizem, medosebni odnosi, kreativnost, ustvarjalnost, TQM, celovita kvaliteta, uspešnost poslovanja, opazovanje, vrednotenje, meritve, kvaliteta, zagotavljanje kvalitete, storitve, konkurenčnost, prednost, poslovno okolje, manager, strategija, moč, psihologija potrošnika, kadri, izobraževanje, učenje, organizacija, komuniciranje, zaznavanje, trajnostni razvoj, priročniki, primeri, case study


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici