| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:How to measure customer satisfaction
Avtorji:ID Hill, Nigel (Avtor)
ID Brierley, John (Avtor)
ID MacDougall, Rob (Avtor)
Datoteke:URL http://www.gowerpub.com
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Priročnik
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:potrošnik, raziskave, planiranje projektov, vzorčenje, maksimizacija, opcije, analiza, psihologija potrošnika, mišljenje, vrednost, storitve, kvaliteta, zagotavljanje kvalitete, benchmarking, ocenjevanje, evalvacija
Kraj izida:Aldershot (UK)
Založnik:Gower
PID:20.500.12556/DKUM-28407 Novo okno
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:1673285 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:FM8TWVAT
Datum objave v DKUM:01.06.2012
Število ogledov:1598
Število prenosov:106
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
HILL, Nigel, BRIERLEY, John in MACDOUGALL, Rob, brez datuma, How to measure customer satisfaction [na spletu]. Aldershot (UK) : Gower. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.gowerpub.com
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici