| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analysis for marketing planning
Avtorji:ID Lehmann, Donald R. (Avtor)
ID Winer, Russell S. (Avtor)
Datoteke:URL http://www.mhcollege.com
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Učbenik za višje in visoke šole
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Kraj izida:Chicago [etc.]
Založnik:Irwin
Leto izida:1997
PID:20.500.12556/DKUM-28251 Novo okno
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:5039388 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:NP4LG0WK
Datum objave v DKUM:01.06.2012
Število ogledov:1463
Število prenosov:46
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
LEHMANN, Donald R. in WINER, Russell S., 1997, Analysis for marketing planning [na spletu]. Chicago [etc. : Irwin. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.mhcollege.com
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:trženje, marketing, strategija trženja, tržne raziskave, trg, predvidevanje, konkurenca, tržno planiranje, operativni plani, odločanje, agregati, proizvodi, poslovne odločitve, tržna analiza, marketing mix, marketinški splet, tržni mehanizem, potrošnik, ZDA, učbeniki, primeri, case study, matematični modeli, matematične metode


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici