| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Utjecaj različitih tipova mreže na proces kavitacije u otvoru sapnice brizgaljke
Avtorji:ID Vajda, Blaž (Avtor)
ID Žunič, Zoran (Avtor)
ID Dobovišek, Želimir (Avtor)
ID Kegl, Breda (Avtor)
Datoteke:URL http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=111801
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Neznano
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-26926 Novo okno
UDK:621.436:532.528
COBISS.SI-ID:15654422 Novo okno
ISSN pri članku:0350-350X
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UER2RUJM
Datum objave v DKUM:01.06.2012
Število ogledov:1495
Število prenosov:28
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
VAJDA, Blaž, ŽUNIČ, Zoran, DOBOVIŠEK, Želimir in KEGL, Breda, 2011, Utjecaj različitih tipova mreže na proces kavitacije u otvoru sapnice brizgaljke. Goriva i maziva [na spletu]. 2011. [Dostopano 16 april 2025]. Pridobljeno s: http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=111801
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share



Podobna dela iz ostalih repozitorijev:

Ni podobnih del

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Goriva i maziva
Skrajšan naslov:Goriva maziva
Založnik:Hrvatsko društvo za goriva i maziva
ISSN:0350-350X
COBISS.SI-ID:744708 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Influence of various mesh types on cavitation phenomena in the injection nozzle
Opis:The evaporation of diesel fuel in the injection nozzle influences the injection characteristics and spray formation process significantly. In the presented paper the influence of various type of mesh on the cavitation phenomena is analysed. Since CPU (central processing unit) times are often high, partial models are used for the analysis. The numerical analysis is made for two types of fluid, diesel (D2) and biodiesel (B100), using computation fluid dynamic (CFD) program FIRE. The results are compared for various meshes and both types of fuel. The results show that higher pressure differences yield more cavitation in the injector nozzle holes and point out the importance of the structure of the mesh and its density.
Ključne besede:dizelsko gorivo, numerično modeliranje tekočin, mrežni sistem prostorskih koordinat, kavitacija, diesel, cavitation


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici