| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:E-POSLOVANJE V CARINSKI UPRAVI RS
Avtorji:ID Kavčič, Jasna (Avtor)
ID Jereb, Eva (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Kavcic_Jasna_2012.pdf (2,27 MB)
MD5: D93C4999701D8880A1C9A2BC05DF90D3
PID: 20.500.12556/dkum/135a7d62-dc26-4d2a-8fe0-3167ac544386
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Inovacije na področju elektronskega poslovanja zadnja leta samo strmo naraščajo, tako da klasičnih načinov poslovanja skoraj ni več v uporabi. Lahko rečemo, da elektronsko poslovanje dandanes ni več le sodobni trend, ampak nuja, saj ponuja ogromno možnosti za izboljšanje notranje učinkovitosti javnega sektorja in zagotavljanje storitev gospodarstvu in državljanom. V svetu hitrih sprememb je potrebna hitra in učinkovita odzivnost podjetij in organizacij na te spremembe. V cilju po povečani učinkovitosti in tako tudi fleksibilnosti javne uprave v odnosu na spreminjajoče se okolje je bila le-ta postavljena pred vrsto zahtev po preobrazbi in modernizaciji. Integracija Slovenije v EU je zahtevala nujne prilagoditve in poenotenje informacijske infrastrukture, predvsem pa sprožitev procesa informacijskega odpiranja. To je izhajalo tudi iz strateških dokumentov EU-ja, ki med drugim vzpodbujajo informacijsko odpiranje posameznih držav Samo diplomsko delo je sestavljena iz štirih smiselnih sklopov, od katerih prvi sklop zajema splošno predstavitev e-poslovanja, namen in prednosti ter varnost poslovanja preko spleta, drugi sklop pa vsebuje kratko predstavitev organizacije in zakonske osnove za izvajanje carinske službe in elektronskega poslovanja. Tretji, glavni sklop zajema predstavitev razvoja e-poslovanja v carini skozi leta, podani so načini e-poslovanja in predstavljene dosedanje izkušnje ter izsledki raziskave o odzivu in odnosih zaposlenih v CURS-u na uvedbo e-poslovanja. Delo zaključuje četrti sklop, ki poda znane smernice za nadaljnji razvoj e-poslovanja tako slovenske carine kot carine v carinski uniji EU-ja.
Ključne besede:carina, elektronsko poslovanje, informacijski sistem, carinski postopek
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-23323 Novo okno
COBISS.SI-ID:7043603 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:YNPDFNSC
Datum objave v DKUM:13.08.2012
Število ogledov:1759
Število prenosov:133
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
KAVČIČ, Jasna, 2012, E-POSLOVANJE V CARINSKI UPRAVI RS [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=23323
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:E-BUSINESS IN CUSTOMS ADMINISTRATION OF THE RS
Opis:In recent years the innovations of electronic commerce only escalate and conventional methods of business virtually are no longer in use. We can say that electronic commerce today is not only a modern trend but a necessity, because it offers tremendous potential for improving the internal efficiency of public sector and provide services to citizens and economy. In this rapidly changing world it requires quick and effective response of companies and organizations to all the changes. For the goal of increased efficiency and flexibility of public administration in relation to the changing environment, was put against the series of requirements for the transformation and modernization. Integration of Slovenia in the EU has requested the necessary adjustments and standardizing IT infrastructure, and above all it triggered a process of opening. This stemmed from the strategic documents of the EU's, which among other things encourage information opening of individual countries. Thesis itself is composed of four logical sections, of which the first set includes a general introduction to e-business, purposes and benefits and interent security, while the second part gives a brief presentation of the organization and the statutory basis for the implementation of the customs services and electronic commerce. Third, the main section presents the development of e-commerce in customs over the years, given the means of e-commerce and experience and presents the results of research on feedback of employee relations in the CURS to the introduction of e-commerce. The task of completing the thesis gives the fourth set which gives the guidelines for further development of Slovenian customs and Union's Customs in e-commerce.
Ključne besede:customs, electronic commerce, information system, the customs procedure


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici