Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Individuelles Deutschlernen mit dem Lehrwerk Passwort Deutsch
Avtorji:
ID
Letič, Veronika
(Avtor)
ID
KACJAN, BRIGITA
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Letic_Veronika_2012.pdf
(9,82 MB)
MD5: 7BC8389424B79529CFB7F39A54E4CACC
PID:
20.500.12556/dkum/fcf6231c-a867-4792-97f2-a572249b9e41
Jezik:
Nemški jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Das Thema der Diplomarbeit ist eine Darstellung des Deutschlernens mit dem Lehrwerk Passwort Deutsch und der Fortschritt bei dessen Verwendung, der mit Hilfe eines Einstufungstests dargestellt wurde. Die Arbeit besteht aus dem theoretischen Teil, in dem kurz die Anfänge des Schulwesens in Slowenien, die Entwicklung der Erwachsenenbildung und wie sich diese in Slowenien entwickelte, beschrieben wurde. Auch der Gemeinsame europäische Referenzrahmen für Sprachen wurde dargestellt und diente als eine Leitlinie über die ganze Arbeit. Es wurde der Verlauf des Deutschlernens, die Testperson, ihre Vorkenntnisse und das gewünschte Wissen beschrieben und alles anschließend mit dem Gemeinsamen europäischen Referenzrahmen für Sprachen tabellarisch verglichen. Im Lehrwerk Passwort Deutsch wurden die Charakteristiken verschiedener Methoden identifiziert, nach denen es konzipiert wurde, und der Einstufungstest, mit dessen Hilfe der Fortschritt der Testperson festgestellt wurde, wurde präsentiert. In dem empirischen Teil sind die Thesen, die Kenntnisse, die mit dem genannten Lehrwerk erreicht wurden, und die Analyse der Einstufungstests A1 und A2 und deren Vergleich nachzulesen. Zuletzt enthält die Arbeit eine kurze Analyse eines geschriebenen Lebenslaufs und einer Bewerbung der Testperson und die Interpretation der Thesen.
Ključne besede:
Erwachsenenbildung
,
Deutsch lernen
,
Gemeinsamer europäischer Referenzrahmen für Sprachen
,
Passwort Deutsch
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[V. Letič]
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-22955
UDK:
811(043.2)
COBISS.SI-ID:
19172616
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:L0DG9R4Z
Datum objave v DKUM:
11.06.2012
Število ogledov:
2650
Število prenosov:
143
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
LETIČ, Veronika, 2012,
Individuelles Deutschlernen mit dem Lehrwerk Passwort Deutsch
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : V. Letič. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=22955
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Organizacijska struktura proizvodnega podjetja
Proizvodnja novega izdelka
Kreativno razmišljanje
Kakovost poslovanja in zadovoljstvo kupcev
Sistemi kakovosti kot sredstvo za doseganje strateških razvojnih usmeritev
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Optimizacija s kolonijami mravelj
Učenje odločitvenih pravil z evolucijsko optimizacijo
Meta-heuristic algorithms to improve fuzzy C-means and K-means clustering for location allocation of telecenters under e-governance in developing nations
Optimizacija s pomočjo kolonije mravelj
Optimizacija s kolonijami mravelj
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Naslov:
Individuelano učenje nemškega jezika z učbenikom Passwort Deutsch
Opis:
Tema diplomskega dela je prikaz učenja nemškega jezika s pomočjo učbenika Passwort Deutsch in napredek, ki je bil prikazan s pomočjo rešitev uvrstitvenega testa. Naloga je razdeljena na teoretični del, v katerem je na kratko opisan začetek šolstva v Sloveniji, razvoj izobraževanja odraslih in kako se je le-to razvijalo pri nas. Predstavljen je bil tudi Skupni evropski referenčni okvir za jezike, ki je bilo vodilo skozi celotno nalogo. Naloga opisuje potek učenja nemščine, predstavitev testne osebe, njenega predznanja in željenega znanja, tabelarno primerjano s Skupnim evropskim referenčnim okvirjem. Predstavljen je učbenik Passwort Deutsch, metode, po katerih je učbenik osnovan in uvrstitveni test, s pomočjo katerega je bil določen napredek učenja testne osebe. V empiričnem delu so postavljene teze, znanje, doseženo s pomočjo omenjenega učbenika in analiza rešitev uvrstitvenih testov za A1 in A2 ter njihova primerjava. Nenazadnje vsebuje naloga kratko analizo sestavljenega življenjepisa in sestavljene prošnje za delo testne osebe in interpretacijo postavljenih tez.
Ključne besede:
izobraževanje odraslih
,
učenje nemščine
,
Skupni evropski referenčni okvir
,
Passwort Deutsch
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj