| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ODNOSI Z JAVNOSTMI OB VSTOPU MEDNARODNEGA PODJETJA NA SLOVENSKI TRG
Avtorji:ID Huremović, Larisa (Avtor)
ID Žilič Fišer, Suzana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Cafnik, Petra (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Huremovic_Larisa_2012.pdf (11,17 MB)
MD5: 4B19E439FFF965F9C6B240F5E59A6C39
PID: 20.500.12556/dkum/dd743e6f-c42e-48b4-b4e2-8ca7552b194e
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Skrb za odnose z javnostmi je danes ena ključnih dejavnosti v organizacijah, ki želijo dobre odnose s skupinami, ki vplivajo na njihovo delovanje. Posebno pozornost je potrebno nameniti načrtovanju komunikacijskih aktivnosti, ki se bodo izvajale z namenomprenašanja sporočil in vzpostavljanja odnosov. Komunikacijske strategije so načrti za komuniciranje, ki zagotavljajo pripravljenost na ustrezno komunikacijo. V diplomski nalogi raziskujemo primer podjetja TrustYou, ki ponuja storitve za upravljanje spletnega ugleda in družabnih omrežij za hotelsko industijo. Podjetje želi v prihodnosti nastopiti na novih trgih, in da bi tržne cilje tudi komunikacijsko podprli, morajo komunikacijo z javnostmi ustrezno načrtovati. V teoretičnem delu diplomske naloge smo tako raziskovali, kako je vstop na novi trg potrebno komunikacijsko podpreti, v analitičnem delu diplome pa predlagamo komunikacijske aktivnosti, ki jih je potrebno uresničevati, da bi dosegli zastavljene cilje in vzpostavili prve odnose z javnostmi.
Ključne besede:odnosi z javnostmi, komunikacijska strategija, ciljne javnosti, komunikacijska sporočila, komunikacijska orodja, interakcija, neposredno komuniciranje, mediji, odnos.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[L. Huremovič]
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-22758 Novo okno
UDK:659.4:316.77(043.2)
COBISS.SI-ID:16571158 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:DYBIGBNK
Datum objave v DKUM:18.12.2012
Število ogledov:6299
Število prenosov:427
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
HUREMOVIĆ, Larisa, 2012, ODNOSI Z JAVNOSTMI OB VSTOPU MEDNARODNEGA PODJETJA NA SLOVENSKI TRG [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : L. Huremovič. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=22758
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:PUBLIC RELATIONS WHEN INTRODUCING INTERNATIONAL COMPANY TO SLOVENIAN MARKET
Opis:Public relations are the key activity for companies, which want to establish good relations with publics that influence their performance on the market. It is important for companies to plan in advance with the aim to determine activities, which will transfer their messages and establish relationships. Communication strategies are plans, which ensure readiness for proper communications. The diploma analyzes the case of company TrustYou, which is moving to new markets with their services in the hospitality field (Social Media and Online Reputation Management). To provide communicational support for market goals, they will have to plan their communication strategy carefully. This diploma analyzes theoretical framework of planning communication strategies and on a practical example provides with research, and plan of proposed activities to achieve communicational goals.
Ključne besede:public relations, communication strategy, target publics, communication message, communication tool, interaction, direct communication, media, relationship.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici