Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
ODNOSI Z JAVNOSTMI OB VSTOPU MEDNARODNEGA PODJETJA NA SLOVENSKI TRG
Avtorji:
ID
Huremović, Larisa
(Avtor)
ID
Žilič Fišer, Suzana
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Cafnik, Petra
(Komentor)
Datoteke:
UNI_Huremovic_Larisa_2012.pdf
(11,17 MB)
MD5: 4B19E439FFF965F9C6B240F5E59A6C39
PID:
20.500.12556/dkum/dd743e6f-c42e-48b4-b4e2-8ca7552b194e
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Skrb za odnose z javnostmi je danes ena ključnih dejavnosti v organizacijah, ki želijo dobre odnose s skupinami, ki vplivajo na njihovo delovanje. Posebno pozornost je potrebno nameniti načrtovanju komunikacijskih aktivnosti, ki se bodo izvajale z namenomprenašanja sporočil in vzpostavljanja odnosov. Komunikacijske strategije so načrti za komuniciranje, ki zagotavljajo pripravljenost na ustrezno komunikacijo. V diplomski nalogi raziskujemo primer podjetja TrustYou, ki ponuja storitve za upravljanje spletnega ugleda in družabnih omrežij za hotelsko industijo. Podjetje želi v prihodnosti nastopiti na novih trgih, in da bi tržne cilje tudi komunikacijsko podprli, morajo komunikacijo z javnostmi ustrezno načrtovati. V teoretičnem delu diplomske naloge smo tako raziskovali, kako je vstop na novi trg potrebno komunikacijsko podpreti, v analitičnem delu diplome pa predlagamo komunikacijske aktivnosti, ki jih je potrebno uresničevati, da bi dosegli zastavljene cilje in vzpostavili prve odnose z javnostmi.
Ključne besede:
odnosi z javnostmi
,
komunikacijska strategija
,
ciljne javnosti
,
komunikacijska sporočila
,
komunikacijska orodja
,
interakcija
,
neposredno komuniciranje
,
mediji
,
odnos.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[L. Huremovič]
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-22758
UDK:
659.4:316.77(043.2)
COBISS.SI-ID:
16571158
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:DYBIGBNK
Datum objave v DKUM:
18.12.2012
Število ogledov:
6299
Število prenosov:
427
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HUREMOVIĆ, Larisa, 2012,
ODNOSI Z JAVNOSTMI OB VSTOPU MEDNARODNEGA PODJETJA NA SLOVENSKI TRG
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : L. Huremovič. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=22758
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Model ravnanja z odpadki v Splošni bolnišnici Celje
Vpliv osvetljenosti predorov na psihofizične sposobnosti uporabnikov
Koncepti zanesljivosti varnostne razsvetljave
Avtomatska varnostna razsvetljava
Znižanje porabe električne energije za javno razsvetljavo v občini Sežana
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Črpanje sredstev iz Kohezijskega sklada
Črpanje sredstev iz Kohezijskega sklada EU
Voda kot generator konfliktov na Afriškem rogu
Handling and management of hospital wastes
Modeliranje, vrednotenje in izbira variant razsvetljave zunanjega okolja
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
PUBLIC RELATIONS WHEN INTRODUCING INTERNATIONAL COMPANY TO SLOVENIAN MARKET
Opis:
Public relations are the key activity for companies, which want to establish good relations with publics that influence their performance on the market. It is important for companies to plan in advance with the aim to determine activities, which will transfer their messages and establish relationships. Communication strategies are plans, which ensure readiness for proper communications. The diploma analyzes the case of company TrustYou, which is moving to new markets with their services in the hospitality field (Social Media and Online Reputation Management). To provide communicational support for market goals, they will have to plan their communication strategy carefully. This diploma analyzes theoretical framework of planning communication strategies and on a practical example provides with research, and plan of proposed activities to achieve communicational goals.
Ključne besede:
public relations
,
communication strategy
,
target publics
,
communication message
,
communication tool
,
interaction
,
direct communication
,
media
,
relationship.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj