Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
PREIZKUSI ZNANJA PRI MATEMATIKI V PRVEM IN DRUGEM TRILETJU
Avtorji:
ID
Bratec, Jasmina
(Avtor)
ID
Lipovec, Alenka
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Kosi - Ulbl, Irena
(Komentor)
Datoteke:
UNI_Bratec_Jasmina_2012.pdf
(1,50 MB)
MD5: 501B63E63DE0DF4F93EA47CB69674722
PID:
20.500.12556/dkum/d728654b-26e4-4272-816f-9df0c23f25b3
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Namen diplomskega dela z naslovom Preizkusi znanja pri matematiki v prvem in drugem triletju je bil ugotoviti, ali znajo študenti, ki so tik pred vstopom v učiteljski poklic, sestaviti kvaliteten preizkus znanja pri matematiki ter v kolikšni meri poznajo osnovne didaktično-matematične pojme (učne cilje, standarde in tipe znanja, reprezentacije), s katerimi se srečamo pri izdelavi preizkusa znanja pri matematiki. Pri raziskavi je bila uporabljena deskriptivna in kavzalno-neeksperimentalna metoda empiričnega pedagoškega raziskovanja. V analizo je bilo vključenih 57 preizkusov znanja za prvo in drugo triletje, ki so jih v okviru predmeta Didaktika matematike izdelali študenti 3. letnika smeri Razredni pouk Pedagoške fakultete Univerze v Mariboru. Pri analizi preizkusov znanja je bila v pomoč vnaprej pripravljena preglednica s postavkami. Rezultati omenjene raziskave so pokazali, da je zelo malo študentov v celoti upoštevalo navodila izdelave preizkusa znanja in da študenti ne znajo sestaviti kvalitetnega preizkusa znanja pri matematiki. Prav tako je bilo ugotovljeno, da imajo zelo veliko težav pri ustrezni določitvi matematično-didaktičnih pojmov, še posebej pri tipih in standardih znanja. Izkazalo se je namreč, da več kot polovica študentov nima znanja o zgoraj omenjenih pojmih. Raziskava je ugotavljala tudi, ali ima razred, za katerega je bil preizkus znanja izdelan, vpliv na kvaliteto izdelanega preizkusa. Rezultati kažejo, da ne, saj se je razlika pojavila samo za eno izmed postavk.
Ključne besede:
preizkus znanja
,
reprezentacija
,
tipi znanja
,
standardi znanja
,
ocenjevanje
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[J. Bratec]
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-22646
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
19115784
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:NAB0L461
Datum objave v DKUM:
09.05.2012
Število ogledov:
3435
Število prenosov:
279
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BRATEC, Jasmina, 2012,
PREIZKUSI ZNANJA PRI MATEMATIKI V PRVEM IN DRUGEM TRILETJU
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Bratec. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=22646
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Avtonomno sledenje mobilnih robotov
Avtomatska vozila in mobilni roboti v intralogistiki
Uporaba avtonomnega mobilnega robota (AMR) ter konstrukcija priklopnega modula za uporabo v intralogistiki
Simulacije mehanizmov CAD sistemov na spletu
Izvedba notranjega transporta z uporabo avtonomnih mobilnih robotov
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Izbira najprimernejšega sistema za ravnanje z materialom v proizvodnji brizganih komponent za avtomobilsko industrijo
Reinforcement-learning-based route generation for heavy-traffic autonomous mobile robot systems
Hidravlični pod-trtni kultivator
Selection of the most suitable material handling system in production
Robotizacija transporta v okolju individualne proizvodnje
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
MATH EXAMS IN THE FIRST AND SECOND THREE-YEAR PERIOD
Opis:
The goal of the diploma thesis with the title Math exams in the first and second three-year period was to establish if students that are just at the threshold of becoming teachers are able to put together a quality math exam and in to what degree do they know the basic didactically-mathematic notions (educational goals, standards and types of knowledge, presentations), which we have to consider when putting together a math exam. This research was carried out with descriptive and causal – non-experimental method of empiric pedagogical research. Analysis has included 57 exams for the first and second three-year period that were made at the subject Didactics of math by students of the 3rd year of the course for primary school teachers at the Faculty of Education of University of Maribor When conducting the analysis of exams, it was very helpful to have at disposal the table with items that were prepared in advance. Results of the research have shown that only a few students completely considered guidelines for putting together an exam and that students are not able to put together a quality math exam. Furthermore, it was established, that they have many problems with correct definition of mathematic didactic notions, especially for types and standards of knowledge. The results have indicated that more than a half of student does not have sufficient knowledge of the above mentioned notions. One of the goals of the research was also to find out, whether the year for which the exam was made has any influence on the quality of the exam. The results have shown that the difference was noted only for one of the items.
Ključne besede:
Exam
,
presentation
,
types of knowledge
,
standards of knowledge
,
evaluation
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj