| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Didaktična analiza učiteljeve priprave
Avtorji:ID Veit, Jelka (Avtor)
ID Kramar, Martin (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Veit_Jelka_2012.pdf (1,48 MB)
MD5: A418E5C465B72CA6CEE46391D8546D99
PID: 20.500.12556/dkum/b87737f4-f37b-4e9a-bdfa-49a454e5a430
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:V diplomskem delu raziskujemo, kakšno vlogo ima učiteljeva priprava na kvalitetno izveden pouk, kako učitelji načrtujejo pouk, kaj zajema učiteljeva priprava, čemu v pripravi namenjajo največjo pozornost. Zanimala nas je vloga didaktične analize v učiteljevi pripravi. Ugotavljali smo, v čem in zakaj učitelji pri pouku odstopajo od načrtovanega v pripravi na pouk. Teoretične osnove smo osvetlili z metodo teoretičnega preučevanja ustrezne literature, učiteljeve priprave v praksi pa smo raziskali z deskriptivno metodo in kavzalno-neeksperimentalno metodo empiričnega pedagoškega raziskovanja. Rezultati so pokazali, da učitelji zelo natančno načrtujejo pouk, priprava jim je v pomoč in oporo, najpomembnejše sestavine pouka so jim cilji, vsebine in metode, a so tudi vse ostale sestavine pouka pomembne. Didaktično analizo v fazi načrtovanja pouka opravi 94 % vprašanih, vpliv analize na kvaliteto pouka se kaže predvsem pri ciljih, metodah in obliki pouka. Najpogostejši razlog, da učitelji pri pouku ravnajo drugače, kot so načrtovali v pripravi je, da so bili učenci drugače motivirani, kot je učitelj predvideval.
Ključne besede:Ključne besede: pouk, priprava na pouk, didaktična analiza, učitelj, cilji, vsebine, metode.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[J. Veit]
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-22567 Novo okno
UDK:37(043.2)
COBISS.SI-ID:19122440 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:PHLLCKCV
Datum objave v DKUM:14.05.2012
Število ogledov:2998
Število prenosov:655
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
VEIT, Jelka, 2012, Didaktična analiza učiteljeve priprave [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Veit. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=22567
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Didactic analysis of teacher's lesson planning
Opis:In the diploma paper we put the main emphasis on what is the role of teacher’s lesson plan and in what way it influences on the quality of the learning process; how teachers plan their lessons; what the lesson plan includes and what is the main focus in it. We were highly interested in the role of didactic analysis in teacher’s lesson plan. We wanted to find out, why and where the teachers eventually deviate from their lesson plan during the learning process. We studied the proper literature with the method of theoretical research work and therefore enlighten the theoretical basis, while the teacher’s work was studied with the help of descriptive method and empirical pedagogical research work. The results have shown that teachers accurately plan their lessons and therefore the lesson plan itself is a great help and support in performing and implementing the objectives, contents and methods set in the beginning. Didactic analysis in the phase of planning is carried out by 94 % of all the teachers and the influence of the analysis itself on the quality of teaching process is indicated mostly in objectives, methods and the formation of the lesson. The most frequent reason why teachers sometimes react differently as they planned is the motivation and readiness of the students, which cannot be foreseen.
Ključne besede:lesson, lesson plan, didactic analysis, teacher, objectives, contents, methods.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici