Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Didaktična analiza učiteljeve priprave
Avtorji:
ID
Veit, Jelka
(Avtor)
ID
Kramar, Martin
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Veit_Jelka_2012.pdf
(1,48 MB)
MD5: A418E5C465B72CA6CEE46391D8546D99
PID:
20.500.12556/dkum/b87737f4-f37b-4e9a-bdfa-49a454e5a430
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
V diplomskem delu raziskujemo, kakšno vlogo ima učiteljeva priprava na kvalitetno izveden pouk, kako učitelji načrtujejo pouk, kaj zajema učiteljeva priprava, čemu v pripravi namenjajo največjo pozornost. Zanimala nas je vloga didaktične analize v učiteljevi pripravi. Ugotavljali smo, v čem in zakaj učitelji pri pouku odstopajo od načrtovanega v pripravi na pouk. Teoretične osnove smo osvetlili z metodo teoretičnega preučevanja ustrezne literature, učiteljeve priprave v praksi pa smo raziskali z deskriptivno metodo in kavzalno-neeksperimentalno metodo empiričnega pedagoškega raziskovanja. Rezultati so pokazali, da učitelji zelo natančno načrtujejo pouk, priprava jim je v pomoč in oporo, najpomembnejše sestavine pouka so jim cilji, vsebine in metode, a so tudi vse ostale sestavine pouka pomembne. Didaktično analizo v fazi načrtovanja pouka opravi 94 % vprašanih, vpliv analize na kvaliteto pouka se kaže predvsem pri ciljih, metodah in obliki pouka. Najpogostejši razlog, da učitelji pri pouku ravnajo drugače, kot so načrtovali v pripravi je, da so bili učenci drugače motivirani, kot je učitelj predvideval.
Ključne besede:
Ključne besede: pouk
,
priprava na pouk
,
didaktična analiza
,
učitelj
,
cilji
,
vsebine
,
metode.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[J. Veit]
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-22567
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
19122440
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:PHLLCKCV
Datum objave v DKUM:
14.05.2012
Število ogledov:
2998
Število prenosov:
655
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
VEIT, Jelka, 2012,
Didaktična analiza učiteljeve priprave
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Veit. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=22567
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Učinki obnovljivih virov in razvojni projekti v letu 2015
Ekološki učinki obnovljivih proizvodnih virov in razvojni projekti v letu 2016
Analiza proizvodnje električne energije v Gorenjskih elektrarnah v letu 2018
Analiza proizvodnje električne energije v Gorenjskih elektrarnah v letu 2019
Analiza proizvodnje električne energije Gorenjskih elektrarn v letu 2015
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Deflection of polymer gear tooth under static load using numerical analysis
Tensile properties of mineral fibers determined with Sentmanat extensional rheometer
Staranje električnih kablov v jedrskih elektrarnah
Priprava celuloznih nanokompozitnih vlaken
Uporaba tenziometrije za zasledovanje sorpcijskih lastnosti celuloznih vlaken
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Didactic analysis of teacher's lesson planning
Opis:
In the diploma paper we put the main emphasis on what is the role of teacher’s lesson plan and in what way it influences on the quality of the learning process; how teachers plan their lessons; what the lesson plan includes and what is the main focus in it. We were highly interested in the role of didactic analysis in teacher’s lesson plan. We wanted to find out, why and where the teachers eventually deviate from their lesson plan during the learning process. We studied the proper literature with the method of theoretical research work and therefore enlighten the theoretical basis, while the teacher’s work was studied with the help of descriptive method and empirical pedagogical research work. The results have shown that teachers accurately plan their lessons and therefore the lesson plan itself is a great help and support in performing and implementing the objectives, contents and methods set in the beginning. Didactic analysis in the phase of planning is carried out by 94 % of all the teachers and the influence of the analysis itself on the quality of teaching process is indicated mostly in objectives, methods and the formation of the lesson. The most frequent reason why teachers sometimes react differently as they planned is the motivation and readiness of the students, which cannot be foreseen.
Ključne besede:
lesson
,
lesson plan
,
didactic analysis
,
teacher
,
objectives
,
contents
,
methods.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj