Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
UGOTAVLJANJE STALIŠČ UPORABNIKOV ZDRAVSTVENIH STORITEV DO CEPLJENJA
Avtorji:
ID
Janet, Evgen
(Avtor)
ID
Mumel, Damijan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Janet_Evgen_2012.pdf
(861,05 KB)
MD5: FC2FE898D689F63C126AAD3AE041365C
PID:
20.500.12556/dkum/df5a0c11-e73b-45bf-a996-bc78e6c6960f
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Cepljenje je javno zdravstveni ukrep, ki je v preteklosti in še danes bistveno pripomogel k zmanjšanju obolevnosti in umrljivosti zaradi nalezljivih bolezni. Z zmanjševanjem klasičnih nalezljivih bolezni se med uporabniki cepljenja pojavlja vprašanje o smiselnosti tega ukrepa. Zato je s stališča javnega zdravja pomembno razumevanje uporabnikov in dejavnikov, ki vplivajo na njihovo odločanje. Odločanje kot tako je kompleksni proces, na katerega vplivajo tako notranji dejavniki posameznika, npr. njegova nezavedna hotenja in želje, kot tudi zunanji dejavniki, npr. sistemski ukrepi, mediji in družba nasploh. Zato motiviranje uporabnikov za cepljenje zajema integrirani niz aktivnosti in eden od načinov vplivanja je tudi socialni marketing, ki temelji na poznavanju stališč uporabnikov. V nalogi s pomočjo teorije in analize stališč najbolj občutljivih uporabnikov cepljenja, staršev, osvetljujem nekatere ključne dejavnike, ki vplivajo na proces odločanja o cepljenju. Analiza stališč uporabnikov je pokazala, da cepljenja podpirajo, so za obveznost cepljenj, odgovornost za to dejanje pa vidijo porazdeljeno med starši, državo in cepiteljem. Tisti starši, ki zaupajo alternativni medicini, izražajo večjo skrb zaradi posledic po cepljenjih. S sistematičnim načinom spremljanja stališč uporabnikov cepljenj, ki bi jih upoštevali pri oblikovanju socialno marketinških programov, bi v Sloveniji počasi le prišli do oblikovanja storitev po meri uporabnika v enem od segmentov zdravstvenega sistema
Ključne besede:
cepljenje
,
socialni marketing
,
stališča
,
odločanje
Kraj izida:
Ravne na Koroškem
Založnik:
[E. Janet]
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-22281
UDK:
339.13
COBISS.SI-ID:
11086876
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:1PQHQNY3
Datum objave v DKUM:
30.05.2012
Število ogledov:
1884
Število prenosov:
261
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
JANET, Evgen, 2012,
UGOTAVLJANJE STALIŠČ UPORABNIKOV ZDRAVSTVENIH STORITEV DO CEPLJENJA
[na spletu]. Magistrsko delo. Ravne na Koroškem : E. Janet. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=22281
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Razvoj decentralizirane prezračevalne naprave z vračanjem toplote
Numerično modeliranje prenosa toplote v valju motorja s kombiniranim hlajenjem
Preračun ploščnih toplotnih menjalnikov
Numerična analiza tokovno-toplotnih razmer v laboratorijskem liofilizatorju
Numerična analiza prenosa toplote v kotlu na lesne sekance
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Toward a solid-state thermal diode for room-temperature magnetocaloric energy conversion
Solid-state thermal control devices
Simulacija toplotne obremenitve kasete diverterja v fuzijskem reaktorju
Thermal control elements for caloric energy conversion
Protocol to evaluate a (magneto)caloric device with static thermal switches using a 1D numerical model
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ATTITUDES OF HEALTH SERVICES USERS TOWARDS VACCINATION
Opis:
Vaccination is a public health measure used in the past and today and greatly helps to reduce morbidity and mortality from communicable diseases. By reducing the burden of classic infectious diseases, vaccination among users raises questions about the meaningfulness of this measure. Therefore, from the standpoint of public health experts, rises the importance of understanding users and the factors influencing their decisions and behavior. Decision-making as such is a complex process, affected by internal factors of an individual and his unconscious desires and wishes as well as external factors as media and society in general. Therefore, motivating users to vaccinate includes an integrated set of activities and one of the ways to influence includes social marketing, which is based on knowledge of the views of users. In the present work with the help of the theory and analysis of users' views of the most sensitive vaccination users, parents, highlights some key factors that influence the decision making process on vaccination. Analysis of the attitudes of vaccination users showed, that they support vaccination, which should also be mandatory. The responsibility for this action is distributed among parents, state and vaccination providers. Those parents, who rely on alternative medicine, express greater concern about the consequences after vaccinations. The systematic way of monitoring attitudes of vaccination users, should be taken into account when designing social marketing programs in Slovenia. Only in such way there will be the development of services tailored to the vaccination user in one of the segments of the healthcare system.
Ključne besede:
Vaccination
,
social marketing
,
attitudes
,
decision-making
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj