| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:SPODBUJANJE K TRŽENJU IZDELKOV DOMAČE OBRTI V OBČINI MAJŠPERK
Avtorji:ID Čuk, Mojca (Avtor)
ID Vukovič, Goran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Cuk_Mojca_2011.pdf (1,50 MB)
MD5: E7BF8DDF687D112D81C096D95F8EA333
PID: 20.500.12556/dkum/1d5f7b5c-1646-4bb1-908c-a60c625f0243
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V diplomski nalogi obravnavamo trženje izdelkov domače obrti v Občini Majšperk. Pri tem nas je predvsem zanimalo dejansko stanje, ki trenutno prevladuje na tem področju, saj kljub bogati tradiciji domačih obrti in opažanju, da se z njimi ukvarja še precej domačinov, njihovih izdelkov ni moč kupiti, saj jih ne najdemo na trgu. Zato smo želeli ugotoviti, kako bi domačine lahko spodbudili k temu, da bi svoje izdelke domače obrti začeli tudi tržiti, saj smo prepričane, da bi ob lastni koristi, ki bi jo pri tem imeli, pripomogli tudi pri samem razvoju kraja. Na samem začetku naloge je predstavljen problem, ki ga obravnavamo ter njen namen in cilj, ki si ga pri tem zastavljamo, pa tudi predpostavke in omejitve pri njegovi dosegi in pa tudi metode dela. V začetnem poglavju so opisane teoretične osnove za trženje izdelkov domače obrti, nato pa je predstavljeno spodbujanje za trženje teh izdelkov in zakonodaja, ki vse to omejuje. V nadaljevanju so obdelane domače obrti na območju Občine Majšperk, kjer je predstavljeno tudi dejansko stanje, kakršno trenutno na tem področju v občini prevladuje, temu pa sledi tržna raziskava, katero smo opravili s pomočjo anketnega vprašalnika. Ta pa zajema tudi SWOT analizo in analizo rezultatov, na podlagi katerih so na koncu podani odgovori na raziskovalna vprašanja, ki smo jih oblikovali glede na zastavljene cilje ter predlogi za reševanje problema, katerega v diplomski nalogi obravnavamo.
Ključne besede:trženje izdelkov, spodbujanje, domače obrti, Občina Majšperk, zakonodaja, tržna raziskava
Kraj izida:Kranj
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-21727 Novo okno
COBISS.SI-ID:7082003 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ATRIOCMQ
Datum objave v DKUM:09.11.2012
Število ogledov:1770
Število prenosov:137
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
ČUK, Mojca, 2011, SPODBUJANJE K TRŽENJU IZDELKOV DOMAČE OBRTI V OBČINI MAJŠPERK [na spletu]. Diplomsko delo. Kranj. [Dostopano 29 julij 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=21727
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:STIMULATING MARKETING OF LOCAL HANDICRAFTS IN MAJŠPERK
Opis:Marketing of handicraft products in municipality of Majšperk is treated in the final thesis. In this order we were interested to establish actual situation which for the time being predominates on this field as the products are not possible to buy despite of rich tradition of handicraft and observation that many people still engage with it. Thus we wanted to establish how to encourage locals to contribute to development of the place and to have own benefit at the same time. The treated problem, the purpose of the final thesis and its aim are represented at the beginning of the final thesis. There are also represented hypotheses, methodology and restrictions at achieving the aim. Theoretical basis for marketing of handicraft products is described in the first chapter. Furthermore encouraging for marketing of these products and legislation which restricts that are represented. Handicraft in municipality of Majšperk is further represented as well as actual situation which for the time being predominates on this field and market research made by the help of survey questionnaire. This involves SWOT analysis and analysis of results on the basis of which answers on research questions are given at the end. These questions were designed according to aims and proposals for solving the treated problem.
Ključne besede:marketing of products, encouraging, handicraft, municipality of Majšperk, legislation, market research


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici