Naslov: | ANALIZA ELEMENTOV UČEČE SE ORGANIZACIJE V SLOVENSKIH PODJETJIH |
---|
Avtorji: | ID Tomšič, Urška (Avtor) ID Ferjan, Marko (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | VS_Tomsic_Urska_2011.pdf (840,67 KB) MD5: 1DE07871A8196238060C31016F17BF3E PID: 20.500.12556/dkum/0429ddb2-0831-4ac8-ab31-92e8c0860bca
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | FOV - Fakulteta za organizacijske vede
|
---|
Opis: | Globalizacija in velike ter hitre spremembe v zunanjem okolju so povzročile velike spremembe v managerskih perspektivah, ki so dosegle svoj vrh v konceptu učeče se organizacije. Okolje od podjetij zahteva visoko stopnji fleksibilnosti in neprestano pripravljenost za učenje, saj skozi tehnologije neprestanega učenja organizacije neprestano razvijajo svoje možnosti za povečanje konkurenčne prednosti na trgu, kar jim omogoča zasledovati cilje in dolgoročno preživetje. Glavni cilj sodobne organizacije je ustvarjanje dolgoročne konkurenčne prednosti na podlagi znanja, saj le to organizacijam predstavlja intelektualni kapital, ki povečuje vrednost podjetij in veča splošno blaginjo v družbi. Koncept učeče se organizacije zahteva vpletenost, usposobljenost ter opolnomočenje nižje ravni managementa ter delavcev, horizontalno koordinacijo ter temu prilagojeno organizacijsko strukturo. Največji problem v praksi se pojavlja, kako koncept učeče se organizacije uvesti v prakso. Teoretiki so razvili kar nekaj modelov učeče se organizacije, Sengejev model je podrobno predstavljena v diplomski nalogi, ki so managerjem v veliko pomoč pri uvajanju koncepta v poslovanje podjetij. Cilj diplomske naloge je bil ugotoviti, v kolikšni meri slovenska podjetja uvajajo koncept učeče se organizacije v svoje poslovanje. Statistična raziskava je razkrila, da slovenska podjetja zelo dobro poznajo koncept učeče se organizacije in ga tudi v večji meri uvajajo v svoje poslovanje, vendar pa obstajajo določene razlike med velikimi in majhnimi podjetji glede določenih elementov in sicer glede števila pridobljenih certifikatov kakovosti, glede trditve, da težave in napake predstavljajo priložnost za učenje, glede letnega načrtovanja izobraževanja zaposlenih, glede sistematičnega zbiranja informacij o trendih na trgu, glede izkušenj, glede komuniciranja z zaposlenimi, glede spodbujanja teamskega dela, glede uporabe računalniško podprtih programov, glede obveščenosti zaposlenih o letnih ciljih podjetja ter glede sodelovanja zaposlenih pri reševanju problemov v podjetju. V kolikšni meri slovenska podjetja uvajajo koncept učeče se organizacije je odvisno predvsem od pripravljenosti managementa, od znanja managementa, od finančnih sredstev ter od panoge, v kateri deluje podjetje. |
---|
Ključne besede: | Učeča se organizacija, učenje v organizaciji, teamsko delo, Sengejev model, kadrovska funkcija |
---|
Kraj izida: | Kranj |
---|
Leto izida: | 2011 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-21515  |
---|
COBISS.SI-ID: | 6978067  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:YEIVSULR |
---|
Datum objave v DKUM: | 13.02.2012 |
---|
Število ogledov: | 2951 |
---|
Število prenosov: | 338 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | FOV
|
---|
:
|
TOMŠIČ, Urška, 2011, ANALIZA ELEMENTOV UČEČE SE ORGANIZACIJE V SLOVENSKIH PODJETJIH [na spletu]. Diplomsko delo. Kranj. [Dostopano 9 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=21515
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |