| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:PRIDOBLJENE IN ŽELENE KOMPETENCE VZGOJITELJEV V VRTCU NA PODROČJU GIBANJA
Avtorji:ID Ropoša, Mojca (Avtor)
ID Muhič, Miran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Roposa_Mojca_2011.pdf (1017,50 KB)
MD5: 49163C2AC653A1EE8927BB4A45325E7E
PID: 20.500.12556/dkum/f809a7df-4af2-4111-a6d5-aa0aa43f16da
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo z naslovom Pridobljene in želene kompetence vzgojiteljev v vrtcu na področju gibanja je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili potek ustvarjanja gibalnih kompetenc otrok v predšolskem obdobju, gibalno izkušenjsko bogato okolje, preučili kompetence vzgojitelja v vrtcu ter se osredotočili na kompetence vzgojitelja v vrtcu na področju gibanja. V empiričnem delu smo za raziskovalni instrument uporabili anketni vprašalnik, ki ga je izpolnilo 229 vzgojiteljev, zaposlenih v vrtcu na delovnem mestu vzgojitelja. Namen celotne raziskave je bil ugotoviti, koliko pridobljenih kompetenc v vrtcu na področju gibanja imajo vzgojitelji glede na izobrazbo in delovno dobo ter kakšno pomembnost vzgojitelji pripisujejo kompetencam v vrtcu na področju gibanja glede na delovno dobo in izobrazbo. Ugotovili smo, da imajo vzgojitelji z nižjo stopnjo izobrazbe več pridobljenih kompetenc, enako velja za vzgojitelje z daljšo delovno dobo. Ugotovili smo, da vzgojitelji z višjo stopnjo izobrazbe in vzgojitelji s krajšo delovno dobo pripisujejo večji pomen kompetencam na področju gibanja v vrtcu.
Ključne besede:gibalne kompetence, kompetence vzgojitelja, ključne kompetence vzgojitelja, specifične kompetence vzgojitelja, splošne kompetence vzgojitelja.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Ropoša]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-21240 Novo okno
UDK:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:18814728 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:AP81FOZO
Datum objave v DKUM:13.12.2011
Število ogledov:3953
Število prenosov:498
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
ROPOŠA, Mojca, 2011, PRIDOBLJENE IN ŽELENE KOMPETENCE VZGOJITELJEV V VRTCU NA PODROČJU GIBANJA [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Ropoša. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=21240
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE ACQUIRED AND THE DESIRED COMPETENCE OF NURSERY SCHOOL TEACHERS IN THE KINDEGARTEN IN THE FIELD OF KINEASTHETIC ACTIVITIES
Opis:The diploma work entitled »The acquired and the desired competence of nursery school teachers in the kindergarten in the field of kineasthetic activities« is divided into theoretical and empiric part. In the theoretical part the course of creating kineasthetic competence of children in pre-school period is presented. We have also introduced environment rich with kineasthetic experience and studied the competence of nursery school teachers in the kindergarten. We have focused on the competence of nursery school teachers in the kindergarten in the field of kineasthetic movement. In the empiric part we have created a questionnaire as a research tool. It has been fulfilled by 229 nursery school teachers who are employed as nursery school teachers in the kindergarten. The purpose of the research was to find out how much of the acquired competence in the kindergarten in the field of kineashtetic movement these teachers have according to their education and years of service. It has been established that nursery school teachers with lower education have more acquired competence. The same is true for nursery school teachers with more years of service. It has also been established that nursery school teachers with higher education and nursery school teachers with fewer years of service assign more importance to competence in the field of kineasthetic activity in kindergarten.
Ključne besede:competence of kineasthetic activity, competence of a nursery school teacher, key competence of a nursery school teacher, specific competence of a nursery school teacher, general competence of a nursery school teacher


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici