Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
PRIDOBLJENE IN ŽELENE KOMPETENCE VZGOJITELJEV V VRTCU NA PODROČJU GIBANJA
Avtorji:
ID
Ropoša, Mojca
(Avtor)
ID
Muhič, Miran
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Roposa_Mojca_2011.pdf
(1017,50 KB)
MD5: 49163C2AC653A1EE8927BB4A45325E7E
PID:
20.500.12556/dkum/f809a7df-4af2-4111-a6d5-aa0aa43f16da
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Diplomsko delo z naslovom Pridobljene in želene kompetence vzgojiteljev v vrtcu na področju gibanja je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili potek ustvarjanja gibalnih kompetenc otrok v predšolskem obdobju, gibalno izkušenjsko bogato okolje, preučili kompetence vzgojitelja v vrtcu ter se osredotočili na kompetence vzgojitelja v vrtcu na področju gibanja. V empiričnem delu smo za raziskovalni instrument uporabili anketni vprašalnik, ki ga je izpolnilo 229 vzgojiteljev, zaposlenih v vrtcu na delovnem mestu vzgojitelja. Namen celotne raziskave je bil ugotoviti, koliko pridobljenih kompetenc v vrtcu na področju gibanja imajo vzgojitelji glede na izobrazbo in delovno dobo ter kakšno pomembnost vzgojitelji pripisujejo kompetencam v vrtcu na področju gibanja glede na delovno dobo in izobrazbo. Ugotovili smo, da imajo vzgojitelji z nižjo stopnjo izobrazbe več pridobljenih kompetenc, enako velja za vzgojitelje z daljšo delovno dobo. Ugotovili smo, da vzgojitelji z višjo stopnjo izobrazbe in vzgojitelji s krajšo delovno dobo pripisujejo večji pomen kompetencam na področju gibanja v vrtcu.
Ključne besede:
gibalne kompetence
,
kompetence vzgojitelja
,
ključne kompetence vzgojitelja
,
specifične kompetence vzgojitelja
,
splošne kompetence vzgojitelja.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Ropoša]
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-21240
UDK:
373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:
18814728
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:AP81FOZO
Datum objave v DKUM:
13.12.2011
Število ogledov:
3953
Število prenosov:
498
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ROPOŠA, Mojca, 2011,
PRIDOBLJENE IN ŽELENE KOMPETENCE VZGOJITELJEV V VRTCU NA PODROČJU GIBANJA
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Ropoša. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=21240
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
THE ACQUIRED AND THE DESIRED COMPETENCE OF NURSERY SCHOOL TEACHERS IN THE KINDEGARTEN IN THE FIELD OF KINEASTHETIC ACTIVITIES
Opis:
The diploma work entitled »The acquired and the desired competence of nursery school teachers in the kindergarten in the field of kineasthetic activities« is divided into theoretical and empiric part. In the theoretical part the course of creating kineasthetic competence of children in pre-school period is presented. We have also introduced environment rich with kineasthetic experience and studied the competence of nursery school teachers in the kindergarten. We have focused on the competence of nursery school teachers in the kindergarten in the field of kineasthetic movement. In the empiric part we have created a questionnaire as a research tool. It has been fulfilled by 229 nursery school teachers who are employed as nursery school teachers in the kindergarten. The purpose of the research was to find out how much of the acquired competence in the kindergarten in the field of kineashtetic movement these teachers have according to their education and years of service. It has been established that nursery school teachers with lower education have more acquired competence. The same is true for nursery school teachers with more years of service. It has also been established that nursery school teachers with higher education and nursery school teachers with fewer years of service assign more importance to competence in the field of kineasthetic activity in kindergarten.
Ključne besede:
competence of kineasthetic activity
,
competence of a nursery school teacher
,
key competence of a nursery school teacher
,
specific competence of a nursery school teacher
,
general competence of a nursery school teacher
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj