Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Uporaba vrednostne analize pri izdelavi celostne podobe blagovne znamke Alveus
Avtorji:
ID
Kotnik Urbiha, Katarina
(Avtor)
ID
Čuš, Franci
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Kotnik_Urbiha_Katarina_2011.pdf
(4,15 MB)
MD5: A8AD33FA430A618FB633F8FC73DF53D5
PID:
20.500.12556/dkum/3e82605f-79e2-48be-9715-a518c91b648d
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
V pričujočem magistrskem delu se bom ukvarjala s celostno podobo blagovnih znamk, skušala bom razčleniti celostno podobo blagovne znamke Alveus, ugotoviti, ali je sedanja podoba blagovne znamke Alveus ustrezna glede na trende, ki so trenutno prisotni pri oblikovanju celostnih podob blagovnih znamk in glede na podobe, ki jih imajo najboljši v tej stroki. Nadalje bom s pomočjo metode vrednostne analize poizkusila najti rešitev za drugačno obliko celostne podobe blagovne znamke Alveus ter podala predlog rešitve. V drugem delu magistrskega dela se bom osredotočila na implementacijo nove celostne podobe blagovne znamke Alveus s pomočjo sodobnih marketinških kanalov in orodij, predstavila marketinški plan ter predstavila učinke oglaševanja. Na koncu bom potrdila/ovrgla zastavljene hipoteze ter skušala predstaviti omejitve, ki bi nastale pri uvajanju nove celostne podobe blagovne znamke Alveus.
Ključne besede:
Celostna podoba blagovne znamke
,
Benchmarking
,
Vrednostna analiza
,
Marketing in oglaševanje
Kraj izida:
Kranj
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-21083
COBISS.SI-ID:
6990867
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:JD9VO5SB
Datum objave v DKUM:
12.03.2012
Število ogledov:
2942
Število prenosov:
285
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOTNIK URBIHA, Katarina, 2011,
Uporaba vrednostne analize pri izdelavi celostne podobe blagovne znamke Alveus
[na spletu]. Magistrsko delo. Kranj. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=21083
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Znanost za prihodnost
Slovenski gozd za Slovenijo
Gozd in les
Mogućnosti gazdovanja i očuvanja poplavnih šuma
Smjernice za gospodarenje i očuvanje poplavnih šuma
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Participacija v gozdarskem načrtovanju
Proceedings
Gorski gozd
Urejanje gozdnega prostora
Upravljanje z gozdnim prostorom
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Value analysis application for image and design of brand name Alveus
Opis:
In this MA paper I will be researching the image and design of brand marks, try to analyse the image and design of the Alveus brand mark, find out if the current image of the Alveus brand mark is appropriate, considering the trends that are currently present in designing the image and design of brand marks, and the images of those brand marks which are currently the best in this branch of business. Furthermore, I will use the method of value analysis to try and find a different image and design for the Alveus brand mark, and I will describe this suggestion. In the second part of this MA paper I will focus on implementing a new image and design of the Alveus brand mark with the help of modern marketing ways and tools, on presenting the marketing plan, and on presenting the effects of advertising. At the end I will either confirm or deny the hypotheses and try to present the limits that would emerge from introducing a new image and design of the Alveus brand mark.
Ključne besede:
Image and design of the brand mark
,
Benchmarking
,
Value analysis
,
Marketing and advertising
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj