Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
LITIJ-POLIMERNA AKUMULATORSKA BATERIJA ZA ELEKTRIČNO VOZILO
Avtorji:
ID
Kapun, Aleš
(Avtor)
ID
Rojko, Andreja
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Gotlih, Karl
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Španer, Marijan
(Komentor)
Datoteke:
UNI_Kapun_Ales_2011.pdf
(4,98 MB)
MD5: CA864E9FC168307552FC845FFBEA3D2A
PID:
20.500.12556/dkum/5d081813-8ae6-4d27-ac02-92100c712287
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
V diplomskem delu je predstavljen baterijski akumulator kot glavni izvor električne energije in eden izmed najpomembnejših elementov v vozilih na električni pogon. Akumulator namreč v električnem vozilu skrbi za napajanje elektromotorja in ostalih električnih komponent. Predstavljeni so uporabljeni Li-Po akumulatorji, njihove prednosti, slabosti ter praktična uporaba. V praktičnem delu je prikazano načrtovanje ohišja za večcelični Li-Po akumulator, namenjenega uporabi v električnem vozilu. Sledi prikaz vezave akumulatorskih celic ter ostalih komponent, ki skrbijo za pravilno delovanje akumulatorja. Drugi sklop diplomskega dela je namenjen baterijskemu nadzornemu sistemu, ki ima tri glavne cilje. Ti cilji so: (1) zaščititi celice akumulatorja pred poškodbami, (2) podaljšati življenjsko dobo akumulatorja ter (3) ohraniti akumulator v stanju napolnjenosti, v katerem lahko izpolnjuje zahteve napajanja električnega vozila. Baterijski nadzorni sistem sestoji iz treh izravnalnih vezij povezanih v celoto in iz elektronske nadzorne enote. Za dosego zgoraj navedenih ciljev baterijskega nadzornega sistema skrbi program, ki je naložen na elektronski nadzorni enoti, mikrokrmilniku MSP430F169. Izravnalno vezje preko čipa LTC6802-1 meri napetost vsake posamezne celice in jo pošilja programu na mikrokrmilnik, le-ta pa jo primerja z ostalimi napetostmi. V primeru prevelikega odstopanja napetosti jih izravna tako, da je odstopanje čim manjše. Izravnava poteka preko izravnalnih uporov na izravnalnih vezjih. V tem sklopu je prav tako opisano delovanje omenjenega programa za nadzor akumulatorskih celic. Na koncu diplomskega dela so podani in analizirani rezultati testiranj.
Ključne besede:
akumulator
,
električno vozilo
,
litij polimerna
,
izravnavanje napetosti.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[A. Kapun]
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-20793
UDK:
621.355:[681.5:629.331](043.2)
COBISS.SI-ID:
15993366
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:GXIGZS3W
Datum objave v DKUM:
02.11.2011
Število ogledov:
6608
Število prenosov:
641
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KAPUN, Aleš, 2011,
LITIJ-POLIMERNA AKUMULATORSKA BATERIJA ZA ELEKTRIČNO VOZILO
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Kapun. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=20793
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(1 glas)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Izmenjava medijskih vsebin na spletu
Analiza medijskih vsebin v predvolilni kampanji v ZDA
Analiza medijskih vsebin: primerjava spletnega portala in televizijske oddaje
Medijska fenomenologija
Analiza možnosti prepletanja participativnih in dominantnih medijskih vsebin v digitalnem okolju
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Baterijsko napajan električni pogonski sistem male moči
Nadzorna enota električnega vozila
Problematika visokonapetostnih baterij po koncu življenjske dobe vozila na električni ali hibridni pogon
Simulacija voznih ciklov vozila z uporabo modela asinhronskega stroja
Toplotno okolje v električnem vozilu
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
LITHIUM-POLYMER BATTERY FOR AN ELECTRIC VEHICLE
Opis:
battery, electric vehicle, lithium polymer, offset voltage.
Ključne besede:
Diploma work presents a battery acumulator
,
which is a source of electrical energy and one of the most important elements in electric and hybrid vehicles. The acumulator in electric vehicle provides electric power to the propulsion motor and to other electrical components. Featured are Li-Po acumulators
,
their advantages
,
disadvantages and the issues concerning their practical application. The practical part of the work presents design of the housing for multicellular Li-Po acumulator
,
intended for use in electric vehicle. 30 acumulator cells and other belonging components were mounted together in a compact acumulator
,
which is suitable for a direct integration into the electric vehicle. The second part of diploma work presents design and realisation of a battery control system. The tasks of the control system are following: (1) to protect the battery cells from the mechanical damage
,
(2) to extended the battery life and (3) to keep the battery in charge state
,
where the power requirements of electric vehi
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj