| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Preverjanje in ocenjevanje znanja pri pouku nemškega jezika na podlagi analize testov na gimnazijah
Avtorji:ID Lasnik, Mateja (Avtor)
ID KACJAN, BRIGITA (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Lasnik_Mateja_2011.pdf (350,74 KB)
MD5: 0AD9CB6A68E390D7104F4A16898D171A
PID: 20.500.12556/dkum/3c4691f8-48cb-4dfb-8778-45000d5f1c7c
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:V diplomskem delu z naslovom Preverjanje in ocenjevanje znanja pri pouku nemškega jezika na podlagi analize testov na gimnazijah je v ospredju sestava testov pri pouku nemškega jezika kot tujega jezika na slovenskih gimnazijah. Diplomska naloga predstavlja splošen pregled preverjanja in ocenjevanja znanja kot temeljnega dejavnika v šolski zakonodaji. Predstavljena je zgodovina šolstva, s katero so tesno povezani tudi testi znanja. Opisana je sestava in zgradba šolskih testov, velik pomen pa se nahaja v izbiri posameznih nalog, ki se uporabljajo pri preverjanju bralnih, slušnih in pisnih kompetenc učencev. Preverjanje in ocenjevanje znanja predstavlja, tako za učence kot tudi za učitelje, enega izmed temeljnih dejavnikov v izobraževalnem procesu. Skladno in med seboj povezano delo je ključnega pomena za doseganje ciljev, ki so zadani v letnih in sprotnih pripravah vzgojno-izobraževalnega procesa.
Ključne besede:- preverjanje in ocenjevanje znanja, - nemški jezik, - testi, - naloge, - vzgojno-izobraževalni proces, - učne priprave.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Lasnik]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-20742 Novo okno
UDK:811.112.2(043.2)
COBISS.SI-ID:18757640 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:JZBDDTS0
Datum objave v DKUM:11.11.2011
Število ogledov:3608
Število prenosov:237
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
LASNIK, Mateja, 2011, Preverjanje in ocenjevanje znanja pri pouku nemškega jezika na podlagi analize testov na gimnazijah [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Lasnik. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=20742
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Nemški jezik
Naslov:Testen und prüfen im DaF-Unterricht: am Beispiel von Analysen von DaF-Tests in Gymnasien
Opis:In der vorliegenden Diplomarbeit mit dem Titel Testen und Prüfen im DaF-Unterricht: am Beispiel von Analysen von DaF-Tests in Gymnasien liegt das Hauptaugenmark auf der Aufgabenkonstellation von DaF-Tests an slowenischen Gymnasien. Die Diplomarbeit gibt einen begrenzten Einblick in das Testen und Prüfen als einen der wichtigsten Faktoren der Schulgesetzgebung und der Leistungsbeurteilung. Gezeigt wird auch die Geschichte der Entwicklung der Schultests und der Notengebung. Der Testaufbau ist genau beschrieben und einen wichtigen Punkt stellt die Aufgabenwahl in Tests dar. Von den Aufgabentypen hängt es ab, welche Fertigkeitsbereiche überprüft werden. Das Testen und Prüfen stellt für die Lehrer und auch für die Schüler einen der wichtigsten Faktoren bei der Leistungsbeurteilung dar. Eine lernzielorientierte Planung ist der Schlüssel zur Erreichung der Ziele, die der Lernprozess gesetzlich vorgibt.
Ključne besede:- Testen und Prüfen, - Leistungsbeurteilung, - DaF-Unterricht, - Testaufgaben, - Lernprozess.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici