| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:PRIMERJALNA ANALIZA SPLETNIH MEST SLOVENSKIH MOBILNIH OPERATERJEV
Avtorji:ID Barber, Anja (Avtor)
ID Bobek, Samo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Barber_Anja_2011.pdf (1,21 MB)
MD5: 8CC38D70D782606300177B9B7A811F6F
PID: 20.500.12556/dkum/5cd2ccb6-9a2f-4267-8085-ab547fdbed8d
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Elektronsko poslovanje je danes že dodobra zamenjalo klasični način poslovanja. Z razvojem interneta je elektronsko poslovanje postalo del zasebnega in poslovnega sveta. Razširilo se je na vsa področja družbenega življenja in poslovanja. Najznačilnejša so elektronsko bančništvo, borzništvo, zavarovalništvo, izobraževanje na daljavo ipd. Pomembno je zato, ker med seboj povezuje potrošnike in podjetja, državo in občane, posamezna podjetja in izboljšuje poslovanje znotraj samega podjetja. Povezovanje podjetij in potrošnikov je zelo pomembno tudi na področju mobilnih operaterjev. Z vzpostavitvijo spletnih mest lahko podjetja komunicirajo s svojimi uporabniki. Na ta način lahko pridejo uporabniki do vseh informacij, ki jih iščejo. Podjetja pa na ta način zadovoljijo njihove potrebe. Vendar pa je za učinkovito spletno mesto treba upoštevati določene kriterije. Spletno mesto mora biti namreč atraktivno. Veliko vlogo imata že sama vstopna spletna stran podjetja in oblikovna podoba. Nadalje pa sta pomembni preprosta navigacija in vsebina spletnega mesta. Podjetja so na spletu zato, da konkurirajo ostalim podjetjem. Vsako izmed njih si prizadeva za dosego čim večjega števila uporabnikov. Splet je pravzaprav tudi ena izmed tržnih poti, ki jih mora znati podjetje dobro izkoristiti. Zato morajo spletna mesta uporabnike pritegniti in jih prepričati, da so boljša od konkurence.
Ključne besede:Elektronsko poslovanje, spletna mesta, mobilni operaterji, analiza spletnih mest.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. Barber]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-20034 Novo okno
UDK:621.39
COBISS.SI-ID:10840348 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:8OPSPRTO
Datum objave v DKUM:18.11.2011
Število ogledov:2158
Število prenosov:127
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
BARBER, Anja, 2011, PRIMERJALNA ANALIZA SPLETNIH MEST SLOVENSKIH MOBILNIH OPERATERJEV [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Barber. [Dostopano 9 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=20034
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:COMPARATIVE ANALYSIS OF WEBSITES SLOVENIAN MOBILE OPERATORS
Opis:Electronic business has now almost replaced the traditional way of doing business. With the development of the Internet e-business has become part of the private and business world. It has expanded to all areas of social life and business. The most typical areas are electronic banking, stock exchange, insurance, distance education, etc. Electronic business is important because it connects consumers with companies, state with citizens, companies with other companies and improves operations inside the company itself. Connecting companies with consumers is also very important in the field of mobile operators. By establishing a Web site companies can communicate with own users. In this way, users can get all the information they seek. And companies in this way meet their needs. However, for effective Web site it is necessary to consider certain criteria. A Web site should be attractive. Mayor roles play the company’s entry Web site and its design. Furthermore, simple navigation and content of the Web site are also important. Companies use Web in order to compete with other companies. Each of them strives to achieve the greatest number of users. The Web is also one of the marketing channels, from which a company must use the advantages. Web sites must attract users and convinced them that they are better than the competition.
Ključne besede:Electronic business, web sites, mobile operators, analyse of web sites.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici