| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:VREDNOSTNA ANALIZA SPLETNE TRGOVINE S PRAKTIČNIM PRIMEROM
Avtorji:ID Trafela, Petra (Avtor)
ID Semolič, Branko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Trafela_Petra_2011.pdf (2,93 MB)
MD5: 44C49F0D13C2E9685E2C79CB06816909
PID: 20.500.12556/dkum/dad2bdb1-c57f-4e8c-ae4a-d61a822b1a33
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FL - Fakulteta za logistiko
Opis:Globalni procesi zmanjšujejo časovne in prostorske razdalje in povzročajo vedno večjo soodvisnost sveta. Pri tem je najbolj pomemben medij ravno internet, ki nam omogoča elektronsko poslovanje. V diplomski nalogi smo se osredotočili na pojav in delovanje spletnih trgovin. Dandanes je prodaja, tudi preko spleta, bolj zahtevna kot kadarkoli prej, saj se vedno več željnih tržnega deleža bori za vsakega kupca posebej. Ta si poleg nakupa proizvoda oz. storitve, želi tudi dodano vrednost, ki jo dobimo z razvijanjem novih funkcij proizvoda/storitve. Izhodiščni cilj je bil predstaviti management vrednosti in metodologijo, s katero smo se lotili našega problema, kako povečati vrednost ter znižati stroške spletne trgovine. Opravili smo primerjalno analizo dveh podobnih spletnih trgovin in z zbiranjem podatkov pričeli z vrednostno analizo spletne trgovine, ki zaostaja za konkurenco. Opravili smo funkcijsko in stroškovno analizo ter z metodami inženirstva vrednosti prišli do funkcij, ki bi vpeljane v proces, predstavljale spletni trgovini dodatno vrednost.
Ključne besede:Management vrednosti, vrednostna analiza, funkcijska analiza, inženirstvo vrednosti, spletno nakupovanje.
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-19962 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:6XSGOLIC
Datum objave v DKUM:25.10.2011
Število ogledov:2656
Število prenosov:297
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FL
:
TRAFELA, Petra, 2011, VREDNOSTNA ANALIZA SPLETNE TRGOVINE S PRAKTIČNIM PRIMEROM [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=19962
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:VALUE ANALYSIS OF E-STORE WITH CASE STUDY
Opis:Global processes are reducing the temporal and spatial distances and causing a growing of interdependence of the world and the most important subject here is Internet, that makes electronic business possible. In this graduation thesis, we focus on the emergence and operation of online shops. Today, sales are more demanding than ever, as there are more and more people eager for market share, fighting for every customer. Customers, in addition with purchasing the product or service, want also some type of added value, that we can obtain it by developing new features for product/service. The initial aim is to represent value management and its methodology, with which we solved our problem how to increase value and reduce the cost of online shops. We did a comparative analysis of two similar online stores. Starting to collect data, we began with a value analysis of the shop, that is not catching up with the competition. We conducted functional and cost analysis and with value engineering methods, came to features that would represent an added value of the online shop in the best way.
Ključne besede:Value management, value analysis, function analysis, value engineering, online shopping.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici