Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
POMEN IN VLOGA EMBALAŽE PRI RAZVOJU NOVIH IZDELKOV
Avtorji:
ID
Lešnik, Urška
(Avtor)
ID
Pisnik Korda, Aleksandra
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Lesnik_Urska_2011.pdf
(783,61 KB)
MD5: 9674C504929AC875902F73300A5F0FC6
PID:
20.500.12556/dkum/a3cefb23-7b24-40b5-96a8-c265ba3ad343
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
V zadnjih letih je tehnologija napredovala in tako se rojeva vsak dan veliko novih izdelkov. Na trg pride veliko novih izdelkov, ampak le malo izdelkov zaslovi in se njihov življenjski cikel podaljša. Za podjetja pa je ustvarjanje izdelkov nuja. Potrebno je poiskati tiste kompetitivne lastnosti izdelkov in jih ponuditi na trg. Uskladiti pa moramo tudi časovni razvoj izdelka. Zaradi velike konkurence se velikokrat zgodi, da te kakšno drugo podjetje prehiti z izdelkom. V okviru izdelka se moramo zavedati, da noben izdelek ne pritegne potencialnega kupca samo z obstojem. Potrebno je pritegniti kupce s propagando, oglaševanjem in vse to vsebuje tudi embalaža. Razviti moramo embalažo, ki opravlja svoje prvotne funkcije in izstopa. Namen diplomskega seminarja je bil predvsem ugotoviti kako vpliva embalaža na ljudi in s katerimi sestavinami najbolj pritegne kupce. Iz analiziranih podatkov smo prišli do zaključka, da embalaža vpliva na ljudi vendar se mnogi sploh ne zavedajo tega. Pomembna je kreativnost pri ustvarjanju embalaže in ustvariti embalažo izdelka, ki pritegne ljudi in se jim tudi vtisne v spomin.
Ključne besede:
embalaža
,
izdelek
,
nov izdelek
,
pomen embalaže v marketingu
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[U. Lešnik]
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-19917
UDK:
658.6
COBISS.SI-ID:
10867996
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:PXH2FMR6
Datum objave v DKUM:
29.11.2011
Število ogledov:
2121
Število prenosov:
311
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
LEŠNIK, Urška, 2011,
POMEN IN VLOGA EMBALAŽE PRI RAZVOJU NOVIH IZDELKOV
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : U. Lešnik. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=19917
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Algorithms and computation
E-poslovanje v šolstvi
E-poslovanje v izobraževanju
The nature of computation
Succinct data structures for dynamics strings
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Družbena konstrukcija virtualne realnosti
Obveščanje o e-poslovanju med podjetji
Uvajanje rešitve eGroupWare v zdravstveni organizaciji
Zbirka rešenih nalog
ePoročanje finančnih podatkov občin
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
THE IMPORTANCE AND EFFECTS OF PACKAGING IN THE NEW PRODUCT DEVELOPMENT PROCESS
Opis:
In the recent years technology has advanced and so new products are created every day. A lot of new product enter the market but only a few become famous and therefore extend their cycle of existence lengthens. For companies creating new products is crucial. It is important to find those competitive characteristics of products and offer them to the market. It is also very important to adjust the developing time of a product. Because the competition is high it often happens that another company comes out with the product first. As far as the product goes we have to be aware that no product attracts the customer just by existing. It is vital to attract consumers with propaganda, advertising and packing. Packing has to enhance the functions as well as stand out. The purpose of the diploma seminar is to find out how the packing influences people and which characteristics attract the most consumers. From the data analysis I came to the conclusion that packing influences people but a lot of them are not aware of this. Creativity is vital when creating a package that is why we must create one that attracts and stays in the consumers memory.
Ključne besede:
Packing
,
product
,
new product
,
the meaning of package in marketing
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj