| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:POMEN IN VLOGA EMBALAŽE PRI RAZVOJU NOVIH IZDELKOV
Avtorji:ID Lešnik, Urška (Avtor)
ID Pisnik Korda, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Lesnik_Urska_2011.pdf (783,61 KB)
MD5: 9674C504929AC875902F73300A5F0FC6
PID: 20.500.12556/dkum/a3cefb23-7b24-40b5-96a8-c265ba3ad343
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V zadnjih letih je tehnologija napredovala in tako se rojeva vsak dan veliko novih izdelkov. Na trg pride veliko novih izdelkov, ampak le malo izdelkov zaslovi in se njihov življenjski cikel podaljša. Za podjetja pa je ustvarjanje izdelkov nuja. Potrebno je poiskati tiste kompetitivne lastnosti izdelkov in jih ponuditi na trg. Uskladiti pa moramo tudi časovni razvoj izdelka. Zaradi velike konkurence se velikokrat zgodi, da te kakšno drugo podjetje prehiti z izdelkom. V okviru izdelka se moramo zavedati, da noben izdelek ne pritegne potencialnega kupca samo z obstojem. Potrebno je pritegniti kupce s propagando, oglaševanjem in vse to vsebuje tudi embalaža. Razviti moramo embalažo, ki opravlja svoje prvotne funkcije in izstopa. Namen diplomskega seminarja je bil predvsem ugotoviti kako vpliva embalaža na ljudi in s katerimi sestavinami najbolj pritegne kupce. Iz analiziranih podatkov smo prišli do zaključka, da embalaža vpliva na ljudi vendar se mnogi sploh ne zavedajo tega. Pomembna je kreativnost pri ustvarjanju embalaže in ustvariti embalažo izdelka, ki pritegne ljudi in se jim tudi vtisne v spomin.
Ključne besede:embalaža, izdelek, nov izdelek, pomen embalaže v marketingu
Kraj izida:Maribor
Založnik:[U. Lešnik]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-19917 Novo okno
UDK:658.6
COBISS.SI-ID:10867996 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:PXH2FMR6
Datum objave v DKUM:29.11.2011
Število ogledov:2121
Število prenosov:311
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
LEŠNIK, Urška, 2011, POMEN IN VLOGA EMBALAŽE PRI RAZVOJU NOVIH IZDELKOV [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : U. Lešnik. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=19917
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE IMPORTANCE AND EFFECTS OF PACKAGING IN THE NEW PRODUCT DEVELOPMENT PROCESS
Opis:In the recent years technology has advanced and so new products are created every day. A lot of new product enter the market but only a few become famous and therefore extend their cycle of existence lengthens. For companies creating new products is crucial. It is important to find those competitive characteristics of products and offer them to the market. It is also very important to adjust the developing time of a product. Because the competition is high it often happens that another company comes out with the product first. As far as the product goes we have to be aware that no product attracts the customer just by existing. It is vital to attract consumers with propaganda, advertising and packing. Packing has to enhance the functions as well as stand out. The purpose of the diploma seminar is to find out how the packing influences people and which characteristics attract the most consumers. From the data analysis I came to the conclusion that packing influences people but a lot of them are not aware of this. Creativity is vital when creating a package that is why we must create one that attracts and stays in the consumers memory.
Ključne besede:Packing, product, new product, the meaning of package in marketing


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici