Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
TRŽNO KOMUNICIRANJE IZOBRAŽEVALNIH STORITEV
Avtorji:
ID
Cvetko, Barbara
(Avtor)
ID
Završnik, Bruno
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Cvetko_Barbara_2011.pdf
(1,39 MB)
MD5: 58722EDD9A4EE342B593E7A61C6AF3D9
PID:
20.500.12556/dkum/664ba0f9-ee6b-40d2-8924-11cce09fcdf3
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Obravnavano področje se nanaša na tržno komuniciranje izobraževalnih storitev, kjer se v praktičnem delu analizira poslovanje jezikovne šole Hiša jezikov na tem področju. Tržno komuniciranje ni le oglaševanje in prodaja storitev. Vsaka organizacija mora razumeti potrebe svojih ciljnih skupin in poiskati rešitve, katere bodo te potrebe predvsem kakovostno zadovoljile. Zaposleni v organizaciji morajo biti usposobljeni za izvedbo celotnega postopka izvajanja tržnega komuniciranja, od raziskovanja tržišča, opredelitve ciljnih skupin in izbire orodja tržnega komuniciranja ter merjenja uspešnosti izvedene akcije, tako da se kot organizacija pozicionirajo na trgu s povpraševanju ustrezno ponudbo storitev. Pri tem je potrebno imeti dovolj spretnosti za odločanje o izbiri tržno-komunikacijskega orodja in njegovega celovitega izkoriščanja za zadovoljitev porabnikov. Tržno komuniciranje predstavlja pomemben dejavnik, s katerim si izobraževalne organizacije povečajo prodajo, prepoznavnost izobraževalnih storitev in pridobijo konkurenčno prednost. To pa ne pomeni le oblikovanje kvalitetne izobraževalne storitve in privlačne cene, temveč je potrebno z obstoječimi in potencialnimi udeleženci učinkovito komunicirati. Enako velja za notranjo komunikacijo, kjer lahko dobri medsebojni odnosi, motivacija zaposlenih in zahteva po visoki stopnji strokovnosti, vplivajo na uspeh organizacije na zunanjem trgu. S svojim delom sem želela opozoriti na pomen tržnega komuniciranja na področju izobraževalnih storitev, predvsem pri izvajanju jezikovnih programov v jezikovni šoli Hiša jezikov. V kolikor se bodo tržno-komunikacijske aktivnosti načrtovale pravočasno in organizirano, lahko jezikovna šola doseže velike napredke.
Ključne besede:
tržno komuniciranje
,
oglaševanje
,
pospeševanje prodaje
,
neposredno trženje
,
odnosi z javnostmi
,
osebna prodaja
,
izobraževalne storitve
,
jezikovna šola
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-19899
UDK:
339.13
COBISS.SI-ID:
10927132
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:LFRE7HKB
Datum objave v DKUM:
16.01.2012
Število ogledov:
2202
Število prenosov:
286
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
CVETKO, Barbara, 2011,
TRŽNO KOMUNICIRANJE IZOBRAŽEVALNIH STORITEV
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=19899
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Merjenje in management kakovosti in zadovoljstva s turistično destinacijo
Analiza zadovoljstva gostov na destinaciji Solčavsko
Analiza zadovoljstva gostov na destinaciji Maribor
Marketing turističnih storitev ob Šmartinskem jezeru
Merjenje zadovoljstva turistov na destinaciji Rogaška Slatina
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Analiza zadovoljstva gostov s storitvami turistične destinacije
Zadovoljstvo gostov s turistično destinacijo Bled
Vloga lokalne turistične organizacije pri oblikovanju mednarodno konkurenčne turistične destinacije
Analiza zadovoljstva gostov v Hotelu Maribor
A destination competitiveness analysis
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
MARKETING COMMUNICATIONS OF EDUCATIONAL SERVICES
Opis:
The area under consideration relates to the marketing communications of educational services where as a practical example of the work we analyze business operation of language school Hiša jezikov. Marketing communication is not just advertising or selling. Each organization needs to understand the needs of their target groups and find the solutions which these needs satisfy with high quality. Employees of the organization must be trained to carry out the process of implementing marketing communication, from market research, identifying the target groups and selecting the marketing communication tool and measuring the success of the action that was taken, so that the organization positions itself in the market with appropriate supply of services. It is necessary to have sufficient skills to decide on the choice of marketing communication tools and a full-scale exploitation to satisfy consumers. Marketing communication is an important factor, whereby educational organizations can increase sales, recognition of educational services and gain competitive advantage. This does not only include creating high-quality educational services and attractive prices, but it is necessary to effectively communicate with existing and potential participants. The same applies to internal communication where good interpersonal relations, motivation of employees and require of high level professionalism affects the organization's success on the market. With this work I like to draw attention to the importance of the marketing communication of educational services, particulary in the implementation of language programs in the language school Hiša jezikov. If the marketing communication activities will be planned and organized in time the language school can achieve significant progress.
Ključne besede:
marketing communication
,
advertising
,
sales promotion
,
direct marketing
,
public relations
,
personal selling
,
educational services
,
language school
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj