| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:TRŽNO KOMUNICIRANJE IZOBRAŽEVALNIH STORITEV
Avtorji:ID Cvetko, Barbara (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Cvetko_Barbara_2011.pdf (1,39 MB)
MD5: 58722EDD9A4EE342B593E7A61C6AF3D9
PID: 20.500.12556/dkum/664ba0f9-ee6b-40d2-8924-11cce09fcdf3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Obravnavano področje se nanaša na tržno komuniciranje izobraževalnih storitev, kjer se v praktičnem delu analizira poslovanje jezikovne šole Hiša jezikov na tem področju. Tržno komuniciranje ni le oglaševanje in prodaja storitev. Vsaka organizacija mora razumeti potrebe svojih ciljnih skupin in poiskati rešitve, katere bodo te potrebe predvsem kakovostno zadovoljile. Zaposleni v organizaciji morajo biti usposobljeni za izvedbo celotnega postopka izvajanja tržnega komuniciranja, od raziskovanja tržišča, opredelitve ciljnih skupin in izbire orodja tržnega komuniciranja ter merjenja uspešnosti izvedene akcije, tako da se kot organizacija pozicionirajo na trgu s povpraševanju ustrezno ponudbo storitev. Pri tem je potrebno imeti dovolj spretnosti za odločanje o izbiri tržno-komunikacijskega orodja in njegovega celovitega izkoriščanja za zadovoljitev porabnikov. Tržno komuniciranje predstavlja pomemben dejavnik, s katerim si izobraževalne organizacije povečajo prodajo, prepoznavnost izobraževalnih storitev in pridobijo konkurenčno prednost. To pa ne pomeni le oblikovanje kvalitetne izobraževalne storitve in privlačne cene, temveč je potrebno z obstoječimi in potencialnimi udeleženci učinkovito komunicirati. Enako velja za notranjo komunikacijo, kjer lahko dobri medsebojni odnosi, motivacija zaposlenih in zahteva po visoki stopnji strokovnosti, vplivajo na uspeh organizacije na zunanjem trgu. S svojim delom sem želela opozoriti na pomen tržnega komuniciranja na področju izobraževalnih storitev, predvsem pri izvajanju jezikovnih programov v jezikovni šoli Hiša jezikov. V kolikor se bodo tržno-komunikacijske aktivnosti načrtovale pravočasno in organizirano, lahko jezikovna šola doseže velike napredke.
Ključne besede:tržno komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, neposredno trženje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, izobraževalne storitve, jezikovna šola
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-19899 Novo okno
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:10927132 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LFRE7HKB
Datum objave v DKUM:16.01.2012
Število ogledov:2202
Število prenosov:286
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
CVETKO, Barbara, 2011, TRŽNO KOMUNICIRANJE IZOBRAŽEVALNIH STORITEV [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=19899
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MARKETING COMMUNICATIONS OF EDUCATIONAL SERVICES
Opis:The area under consideration relates to the marketing communications of educational services where as a practical example of the work we analyze business operation of language school Hiša jezikov. Marketing communication is not just advertising or selling. Each organization needs to understand the needs of their target groups and find the solutions which these needs satisfy with high quality. Employees of the organization must be trained to carry out the process of implementing marketing communication, from market research, identifying the target groups and selecting the marketing communication tool and measuring the success of the action that was taken, so that the organization positions itself in the market with appropriate supply of services. It is necessary to have sufficient skills to decide on the choice of marketing communication tools and a full-scale exploitation to satisfy consumers. Marketing communication is an important factor, whereby educational organizations can increase sales, recognition of educational services and gain competitive advantage. This does not only include creating high-quality educational services and attractive prices, but it is necessary to effectively communicate with existing and potential participants. The same applies to internal communication where good interpersonal relations, motivation of employees and require of high level professionalism affects the organization's success on the market. With this work I like to draw attention to the importance of the marketing communication of educational services, particulary in the implementation of language programs in the language school Hiša jezikov. If the marketing communication activities will be planned and organized in time the language school can achieve significant progress.
Ključne besede:marketing communication, advertising, sales promotion, direct marketing, public relations, personal selling, educational services, language school


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici