| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:IZBOLJŠANJE PROCESA REŠEVANJA GARANCIJ
Avtorji:ID Grm, Aleš (Avtor)
ID Potočan, Vojko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Grm_Ales_2011.pdf (1,96 MB)
MD5: 041AFDC6EF11587C1E983B06A0A92DB0
PID: 20.500.12556/dkum/cb7cb4bc-52cf-4a8d-9f96-901f040a0d4e
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Hiter razvoj sodobne tehnologije in njena dostopnost, vedno večja moč kupcev ter vedno hujša svetovna konkurenca so danes glavni dejavniki, ki zahtevajo od podjetja stalno prilagajanje in izboljševanje poslovanja. Zaradi vedno večje konkurence na trgu, je potrebno dobro organiziranje ter upravljanje poslovnih procesov za ustrezno delovanje podjetij. Prednosti stalnega izboljševanja poslovnih procesov so večja usklajenost zaposlenih, specifičnih ciljev, procesov in temeljnih ciljev organizacije. Z izboljšavami procesov podjetja iščejo načine za zniževanje nepotrebnih stroškov, da bi tako povečalo lastno učinkovitost. Vsaka zamujena priložnost ali spregledana pomanjkljivost je lahko usodnega pomena. Potreba po analiziranju trenutnih procesov v podjetju se zato nenehno povečuje, kajti le tako lahko pridemo do potrebnih novih izboljšav v podjetju, katere nam zagotavljajo večjo konkurenčnost na trgu. Podjetje se mora naučiti prisluhniti potrebam svojih strank, znati mora odkriti lastne pomanjkljivosti ter jih v najkrajšem času odpraviti, hkrati pa se mora znati hitro prilagoditi spremembam na trgu. Pri vsem tem pa ne sme pozabiti na motiviranost zaposlenih, ter na njihovo počutje v podjetju. Vse to pripomore podjetju do večje konkurenčnosti ter posledično povečuje možnost preživetja na trgu.
Ključne besede:Ključne besede: poslovni proces, modeliranje, garancija, izboljšanje procesa, Zelena Tehnika s.p., mala kmetijska mehanizacija, zaposleni, delovni pogoji.
Kraj izida:Zabukovica
Založnik:[A. Grm]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-18245 Novo okno
UDK:005.5
COBISS.SI-ID:10713884 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:PSJJZPNQ
Datum objave v DKUM:06.07.2011
Število ogledov:2248
Število prenosov:131
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
GRM, Aleš, 2011, IZBOLJŠANJE PROCESA REŠEVANJA GARANCIJ [na spletu]. Diplomsko delo. Zabukovica : A. Grm. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=18245
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:IMPROVING THE PROCESS OF SOLVING GUARANTEE
Opis:Quick development of contemporary technology and her accessibility, more and more larger strength of buyers and more and more severer world competition are main factors today, that they demand permanent adapting and improving of company business. Because of more and more larger competition on the markt needs company good organisation and administration of business process for suitable activity. Advantages of permanent improving of business processes are larger congruency of employees, specifical goals of processes and basic goals of organization. Companies search for manners for reducing of unnecessary costs with processes improvements , that they would increase own efficiency. Every wasted opportunity or overlooked fault can have fateful meaning. Need for analysing of current processes in company is increasing constantly, only like this can we access necessary new improvements in company, which are assuring us larger competitiveness on market. Company must know how to listen to needs of own clients, ditto must know own faults and them in shortest time to eliminate, at the same time must to know quickly to adapt to changes on market. Company may not forget on motivation of employees, and on their feeling in company. All this helps it to larger competitiveness and possibility to increasing survival on market.
Ključne besede:business process, modelling, guarantee, improvement of the process, Zelena Tehnika s.p., small agricultural mechanization, employees, working conditions.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici