Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
IZBOLJŠANJE PROCESA REŠEVANJA GARANCIJ
Avtorji:
ID
Grm, Aleš
(Avtor)
ID
Potočan, Vojko
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Grm_Ales_2011.pdf
(1,96 MB)
MD5: 041AFDC6EF11587C1E983B06A0A92DB0
PID:
20.500.12556/dkum/cb7cb4bc-52cf-4a8d-9f96-901f040a0d4e
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Hiter razvoj sodobne tehnologije in njena dostopnost, vedno večja moč kupcev ter vedno hujša svetovna konkurenca so danes glavni dejavniki, ki zahtevajo od podjetja stalno prilagajanje in izboljševanje poslovanja. Zaradi vedno večje konkurence na trgu, je potrebno dobro organiziranje ter upravljanje poslovnih procesov za ustrezno delovanje podjetij. Prednosti stalnega izboljševanja poslovnih procesov so večja usklajenost zaposlenih, specifičnih ciljev, procesov in temeljnih ciljev organizacije. Z izboljšavami procesov podjetja iščejo načine za zniževanje nepotrebnih stroškov, da bi tako povečalo lastno učinkovitost. Vsaka zamujena priložnost ali spregledana pomanjkljivost je lahko usodnega pomena. Potreba po analiziranju trenutnih procesov v podjetju se zato nenehno povečuje, kajti le tako lahko pridemo do potrebnih novih izboljšav v podjetju, katere nam zagotavljajo večjo konkurenčnost na trgu. Podjetje se mora naučiti prisluhniti potrebam svojih strank, znati mora odkriti lastne pomanjkljivosti ter jih v najkrajšem času odpraviti, hkrati pa se mora znati hitro prilagoditi spremembam na trgu. Pri vsem tem pa ne sme pozabiti na motiviranost zaposlenih, ter na njihovo počutje v podjetju. Vse to pripomore podjetju do večje konkurenčnosti ter posledično povečuje možnost preživetja na trgu.
Ključne besede:
Ključne besede: poslovni proces
,
modeliranje
,
garancija
,
izboljšanje procesa
,
Zelena Tehnika s.p.
,
mala kmetijska mehanizacija
,
zaposleni
,
delovni pogoji.
Kraj izida:
Zabukovica
Založnik:
[A. Grm]
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-18245
UDK:
005.5
COBISS.SI-ID:
10713884
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:PSJJZPNQ
Datum objave v DKUM:
06.07.2011
Število ogledov:
2248
Število prenosov:
131
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GRM, Aleš, 2011,
IZBOLJŠANJE PROCESA REŠEVANJA GARANCIJ
[na spletu]. Diplomsko delo. Zabukovica : A. Grm. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=18245
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
IMPROVING THE PROCESS OF SOLVING GUARANTEE
Opis:
Quick development of contemporary technology and her accessibility, more and more larger strength of buyers and more and more severer world competition are main factors today, that they demand permanent adapting and improving of company business. Because of more and more larger competition on the markt needs company good organisation and administration of business process for suitable activity. Advantages of permanent improving of business processes are larger congruency of employees, specifical goals of processes and basic goals of organization. Companies search for manners for reducing of unnecessary costs with processes improvements , that they would increase own efficiency. Every wasted opportunity or overlooked fault can have fateful meaning. Need for analysing of current processes in company is increasing constantly, only like this can we access necessary new improvements in company, which are assuring us larger competitiveness on market. Company must know how to listen to needs of own clients, ditto must know own faults and them in shortest time to eliminate, at the same time must to know quickly to adapt to changes on market. Company may not forget on motivation of employees, and on their feeling in company. All this helps it to larger competitiveness and possibility to increasing survival on market.
Ključne besede:
business process
,
modelling
,
guarantee
,
improvement of the process
,
Zelena Tehnika s.p.
,
small agricultural mechanization
,
employees
,
working conditions.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj