| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ORGANIZACIJA IN IZVEDBA PROMOCIJE IZOBRAŽEVALNIH PROGRAMOV
Avtorji:ID Čulk, Natalija (Avtor)
ID Podgorelec, Vili (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Culk_Natalija_2011.pdf (2,24 MB)
MD5: 4E78B7AA5293339B49F9CCA7A6152AB7
PID: 20.500.12556/dkum/2d0a2044-735e-42c3-a96c-c9ca5fb1dda8
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Danes, ob poplavi vseh informacij, v pisanem svetu, ki ponuja najrazličnejše možnosti za življenje ter najrazličnejše poklice, ki so nam na voljo, se je težko odločiti, katerega izbrati, da bomo uživali v poklicu, ki ga opravljamo, da ga bomo lahko opravljali vrsto let in da nam bo omogočil finančno stanje, ki si ga želimo. Z izbiro poklica smo soočeni že kot mladostniki v devetem razredu, ko se je treba odločiti, kam se bomo usmerili naprej. A to ni vedno lahka odločitev. Takšna odločitev terja tehten razmislek, imeti moramo zadostno količino informacij, na podlagi katerih se lahko odločimo, potrebno pa je dobiti tudi občutek, kaj sploh bomo opravljali, ko bomo stopili na pot nekega poklica. V današnji dobi, ki je usmerjena v hiter tok življenja, ter v času, ko nas obkrožajo najnaprednejše tehnologije, imamo na voljo najrazličnejše poti predstavitve nekega izdelka ali storitve, v tem primeru izobraževalnega programa. Šole tako vse bolj postajajo podobne podjetjem, ki tekmujejo s svojo konkurenco in se poslužujejo najrazličnejših oblik promocije, ki imajo tudi različne učinke. V današnjem času k hitri in učinkoviti informiranosti pripomore splet, a kljub temu brez ostalih načinov informiranja ne gre. V veliki meri pripomore tudi najrazličnejša informacijsko-komunikacijska tehnologija, saj danes obstaja veliko načinov za predstavitev informacij zraven spleta in že obstoječih komunikacijskih kanalov. Ne samo šole, podjetja nasploh se poslužujejo snemanja raznih video vsebin in izdelave promocijskega materiala. V diplomski nalogi smo predstavili na kakšne načine neprofitne izobraževalne organizacije pridobivajo sredstva, katerih del porabijo tudi za promocijo svojih izobraževalnih programov. Predstavili smo tudi, kako k uspešni promociji pripomore informacijsko-komunikacijska tehnologija ter čemu služijo promocijski filmi. Kot praktični izdelek smo izdelali promocijske filme za Srednjo šolo za oblikovanje Maribor.
Ključne besede:promocija izobraževalnih programov, izvedba promocije izobraževalnih programov, promocijski film
Kraj izida:Maribor
Založnik:[N. Čulk]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-18091 Novo okno
UDK:[659.2:004]:316.77(043.2)
COBISS.SI-ID:15185942 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:DO9DL2B1
Datum objave v DKUM:21.04.2011
Število ogledov:10548
Število prenosov:242
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
ČULK, Natalija, 2011, ORGANIZACIJA IN IZVEDBA PROMOCIJE IZOBRAŽEVALNIH PROGRAMOV [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Čulk. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=18091
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ORGANIZATION AND IMPLEMENTATION OF PROMOTION OF EDUCATIONAL PROGRAMS
Opis:Nowadays, in the world fulfilled with tons of information, where different possibilities and professions for living are available, it is hard to decide which one to choose to enable our dreams of life we always wanted. As teenagers in ninth grade we stand in front of one of the biggest life decisions about where to continue our education. Such a decision must be made wisely, we also need enough information about educational possibilities and its programs. What is the most important is to find out what we are going to do and how we are going to make our career. Products and services can be persuaded in different ways. Schools are getting more and more similar to companies competing with competitors following different types of promotion with different effects. World Wide Web is a tool for effective promotion and communication, but although traditional channels for promotion are widely used for promoting. Information and communication technology is one of the most important tools for presenting information. Not only schools, but also many companies are filming and producing promotional videos and making promotional material. In this thesis we present different ways of how educational organizations acquire their resources. A part of these resources is also given for promoting educational programs. We present how information and communication technology is involved in this process and what is the intention of promotional videos. As a practical part of this thesis we have made promotional videos for Secondary school for design Maribor.
Ključne besede:promotion of educational programs, implementation of promotion of educational programs, promotional video


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici