Naslov: | ORGANIZACIJA IN IZVEDBA PROMOCIJE IZOBRAŽEVALNIH PROGRAMOV |
---|
Avtorji: | ID Čulk, Natalija (Avtor) ID Podgorelec, Vili (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | UNI_Culk_Natalija_2011.pdf (2,24 MB) MD5: 4E78B7AA5293339B49F9CCA7A6152AB7 PID: 20.500.12556/dkum/2d0a2044-735e-42c3-a96c-c9ca5fb1dda8
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
|
---|
Opis: | Danes, ob poplavi vseh informacij, v pisanem svetu, ki ponuja najrazličnejše možnosti za življenje ter najrazličnejše poklice, ki so nam na voljo, se je težko odločiti, katerega izbrati, da bomo uživali v poklicu, ki ga opravljamo, da ga bomo lahko opravljali vrsto let in da nam bo omogočil finančno stanje, ki si ga želimo. Z izbiro poklica smo soočeni že kot mladostniki v devetem razredu, ko se je treba odločiti, kam se bomo usmerili naprej. A to ni vedno lahka odločitev. Takšna odločitev terja tehten razmislek, imeti moramo zadostno količino informacij, na podlagi katerih se lahko odločimo, potrebno pa je dobiti tudi občutek, kaj sploh bomo opravljali, ko bomo stopili na pot nekega poklica.
V današnji dobi, ki je usmerjena v hiter tok življenja, ter v času, ko nas obkrožajo najnaprednejše tehnologije, imamo na voljo najrazličnejše poti predstavitve nekega izdelka ali storitve, v tem primeru izobraževalnega programa. Šole tako vse bolj postajajo podobne podjetjem, ki tekmujejo s svojo konkurenco in se poslužujejo najrazličnejših oblik promocije, ki imajo tudi različne učinke.
V današnjem času k hitri in učinkoviti informiranosti pripomore splet, a kljub temu brez ostalih načinov informiranja ne gre. V veliki meri pripomore tudi najrazličnejša informacijsko-komunikacijska tehnologija, saj danes obstaja veliko načinov za predstavitev informacij zraven spleta in že obstoječih komunikacijskih kanalov. Ne samo šole, podjetja nasploh se poslužujejo snemanja raznih video vsebin in izdelave promocijskega materiala.
V diplomski nalogi smo predstavili na kakšne načine neprofitne izobraževalne organizacije pridobivajo sredstva, katerih del porabijo tudi za promocijo svojih izobraževalnih programov. Predstavili smo tudi, kako k uspešni promociji pripomore informacijsko-komunikacijska tehnologija ter čemu služijo promocijski filmi. Kot praktični izdelek smo izdelali promocijske filme za Srednjo šolo za oblikovanje Maribor. |
---|
Ključne besede: | promocija izobraževalnih programov, izvedba promocije izobraževalnih programov, promocijski film |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [N. Čulk] |
---|
Leto izida: | 2011 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-18091  |
---|
UDK: | [659.2:004]:316.77(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 15185942  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:DO9DL2B1 |
---|
Datum objave v DKUM: | 21.04.2011 |
---|
Število ogledov: | 10548 |
---|
Število prenosov: | 242 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | KTFMB - FERI
|
---|
:
|
ČULK, Natalija, 2011, ORGANIZACIJA IN IZVEDBA PROMOCIJE IZOBRAŽEVALNIH PROGRAMOV [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Čulk. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=18091
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |