Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
EKONOMSKA IN DRUŽBENO-SOCIALNA VLOGA PODJETIJ V MNOŽIČNIH MEDIJIH
Avtorji:
ID
Pogorevc, Tjaša
(Avtor)
ID
Močnik, Dijana
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Pogorevc_Tjasa_2011.pdf
(11,53 MB)
MD5: 479E7F3CA94DCE587672407EBDDDD886
PID:
20.500.12556/dkum/ccb05b7b-02bf-45d9-a715-6b8029ee8b46
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Množični mediji so zaradi različnih sprememb v družbi postali pomemben del vsakdanjega življenja. Ljudje se obračajo nanje, ko želijo pridobiti informacije o tem, kaj se okoli njih dogaja. S svojimi informacijami oziroma z načinom, na katerega jih posredujejo, mediji vplivajo na javno mnenje, zaradi česar postajajo vedno pomembnejši tudi za podjetja in organizacije, ki lahko s pomočjo medijev okrepijo svoj položaj na trgu in v družbi. Za podjetja je pomembno, da se s pojavljanjem v medijih pozitivno zapišejo v spomin potrošnikov, zaradi česar morajo imeti podjetja dobro urejeno področje družbene odgovornosti in o njem tudi komunicirati. Proučevali smo, kakšna je bila medijska vidljivost podjetij, ki so uvrščena v Prvo kotacijo Ljubljanske borze, tako da smo analizirali štiri največje slovenske dnevnike.
Ključne besede:
korporativna družbena odgovornost
,
medijska vidljivost
,
ugled podjetja
,
korporativna identiteta
,
podoba podjetja
,
množični mediji
,
teorija prednostnega tematiziranja
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Pogorevc]
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-18063
UDK:
316.77:334.72(043.2)
COBISS.SI-ID:
15186198
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:AUNKPVEF
Datum objave v DKUM:
18.04.2011
Število ogledov:
12012
Število prenosov:
216
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
POGOREVC, Tjaša, 2011,
EKONOMSKA IN DRUŽBENO-SOCIALNA VLOGA PODJETIJ V MNOŽIČNIH MEDIJIH
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Pogorevc. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=18063
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Functional materials from polysaccharides
Ekstrakcija biološko aktivnih spojin iz ganoderme lucidum ob uporabi organskih topil
Improving polyethylene biocompatibility by adsorbing sulfated polysaccharides
Anti-Biofilm multifunctional coating for medical devices
Bioaktivne snovi iz olupkov manga za kozmetično industrijo
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Aktivne učinkovine gobe užitni nazobčanec (Lentinus edodes)
Bioaktivne spojine v špargljih (Asparagus officinalis L.)
Adsorpcija izbranih težkih kovin na odpadno glivno biomaso
Bioaktivne snovi v čemažu (Allium ursinum L.)
Bioaktivne spojine v vinu
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ECONOMIC AND SOCIAL ROLE OF BUSINESS IN THE MASS MEDIA
Opis:
Mass media have become an important part of everyday life due to various changes in society. People are turning to them when they want to acquire information about what is happening around them. Through its information, or the manner in which the media provide information, they impact on public opinion, which is becoming increasingly important for companies and organizations that can use the media to strengthen their position in the market and society. For businesses, it’s important that the appearance in the media is positively written in the memory of customers. Therefore, the business should have a well-regulated area of social responsibility and communicate about it through the media. We research the media visibility of companies listed on the Prime market of Ljubljana Stock Exchange through analyzing the biggest four Slovenian dailies.
Ključne besede:
corporate social responsibility
,
media visibility
,
corporate reputation
,
corporate identity
,
corporate image
,
mass media
,
Agenda-setting theory
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj