| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:MOTIVACIJA ZAPOSLENIH ŠTUDENTOV ZA ŠTUDIJ
Avtorji:ID Fijavž, Petra (Avtor)
ID Mayer, Janez (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Fijavz_Petra_2011.pdf (1,09 MB)
MD5: EDAFA27D3A5BFE722DEE0D6E4BF8C969
PID: 20.500.12556/dkum/523b510c-0607-42a7-9ce5-06ac3048530a
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Glavna tema diplomskega dela je motivacija zaposlenih študentov za študij. Predpostavili smo, da so motivi za študij različni pri anketirani populaciji študentov, ki poleg tega, da študirajo, tudi opravljajo različna dela preko študentskega servisa. Z raziskavo želimo pridobiti podatke o tem, kaj zaposlene študente motivira za študij in zakaj poleg študija opravljajo še študentsko delo. Ali temu botrujejo socialni problemi, kot je denarna stiska, ali pa družbeni dejavniki, kot so statusni simboli, ugled, samostojnost in samospoštovanje. Vsak človek je individuum s svojimi specifičnimi lastnostmi in takšna je tudi njegova motivacija, individualna in enkratna. S tem problemom se bomo ukvarjali v diplomski nalogi, in sicer, ali je študentom, ki delajo, primarni cilj čim hitrejše uspešno dokončanje študija ali pa so se na fakulteto vpisali zaradi ugodnosti, ki jih prinaša status študenta. V Sloveniji traja povprečen študij 7 let, v tem času pa diplomira samo 50 % vpisanih študentov. Domnevamo, da je eden izmed vzrokov tudi študentsko delo. S pomočjo programa za statistično analizo podatkov (SPSS) smo uspeli dokazati, da količina študentskega dela negativno vpliva na uspešnost študija, kar ima za posledico pomanjkanje časa za študija in podaljšanje študija zaradi ponavljanja, pavziranja. Hipotezo, da študentsko delo podaljšuje čas trajanja študija, smo uspeli dokazati, zavrniti pa smo jo morali na osnovi delitve na način študija, saj nismo uspeli potrditi hipoteze, da izredni študentje dokončajo študij prej kot redni. Zavrnili smo tudi hipotezo, da prevladujejo materialni motivi pred nematerialnimi. Hipotezo, da so motivi različno vrednoteni na način študija, smo sprejeli samo pri motivih, da je močneje vrednoten motiv pri rednih študentih zaradi ohranitve štipendije in večjega ugleda v družbi, za ostale trditve pa hipoteze nismo uspeli potrditi.
Ključne besede:KLJUČNE BESEDE - motivacija - motivacijske teorije - dejavniki uspešnega študija - študentsko delo
Kraj izida:Kranj
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-17643 Novo okno
COBISS.SI-ID:6870547 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:DBAKH42Y
Datum objave v DKUM:18.07.2011
Število ogledov:3643
Število prenosov:334
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
FIJAVŽ, Petra, 2011, MOTIVACIJA ZAPOSLENIH ŠTUDENTOV ZA ŠTUDIJ [na spletu]. Diplomsko delo. Kranj. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=17643
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MOTIVATION FOR STUDY OF EMPLOYED STUDENTS
Opis:ABSTRACT The main thesis is the motivation for the study of working students. We have assumed that the various motives for studying the surveyed population of students, in addition to studying, and performing various jobs through the student center. The research will provide information on what employees to motivate students to study and why a study carried out in addition to student work. Does this account for social problems such as financial pressures, or social factors, such as status symbols, reputation, independence, self-esteem. Every person is an individual with their specific properties and this is his motivation, individual and unique. In this problem we will address in this thesis is whether students who work the primary aim of the early successful conclusion of the study or were enrolled in college for the benefits brought by a student. In Slovenia, the average study duration of 7 years, during which time only 50 % graduate students. We assume that one of the causes is student work. With the help of the program for statistical analysis (SPSS) was able to show that the quantity of student work adversely affect the performance of studies, resulting in a lack of time to study and extension study of repetition, pavziranja. The hypothesis that student work extends the duration of the study we were able to prove it but we refuse to be sharing the method of study, because we were unable to confirm the hypothesis that part-time students complete their studies earlier than scheduled. We rejected the hypothesis that the predominant motifs of the intangible tangible. Hypothesis that different motives are valued in the manner of study, we adopted only motifs that are valued more motivation to maintain regular student grants and higher reputation in society, the other claims we failed to confirm the hypothesis.
Ključne besede:KEYWORDS - Motivation - Motivational Theory - Factors of a successful study - Student work


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici