Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
UJETI TRENUTKI GIBANJA IN GRAFIKA
Avtorji:
ID
Petek, Nika
(Avtor)
ID
Grajfoner, Samuel
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Petek_Nika_2011.pdf
(6,53 MB)
MD5: 4CB758DF6CD56227F525F27EBB65558C
PID:
20.500.12556/dkum/473ac9bf-2781-45c1-a047-103ac16e4c6a
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Pričujoče diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela, pri čemer je praktični del vsebinsko vezan na teoretičnega. V teoretičnem delu smo najprej opredelili pojem gibanja, predstavili zgodovino preučevanja gibanja ter pojasnili pojme gibanje, figura in silhueta. V nadaljevanju smo se lotili pojma fotografije, kjer smo pojasnili zaporedno fotografijo in gibanje ter predstavili vlogo in vpliv fotografije na umetnika. V povezavi s praktičnim delom smo nato tudi predstavili iluzijo gibanja s poudarkom na animaciji in animacijskih tehnikah. Predstavili smo tudi britanskega umetnika Juliana Opiea, ki pri ustvarjanju svojih raznolikih umetniških del uporablja za prikaz iluzije gibanja animacijske tehnike. V poglavju grafika smo na kratko predstavila pojem in pomen le-te ter predstavili dva umetnika, ki ustvarjata zanimiva grafična dela, Alena Kučerová in Lino Mannocci. Jedro dela predstavlja šesto poglavje, ujeti trenutki gibanja in grafika, ki je hkrati tudi praktični del diplomskega dela. V njem sem skozi grafična dela, v tehniki suhe igle črno-belega tiska, ki ima še dodatno izrazno moč, prikazala ujete trenutke gibanja figure. Za izdelavo grafik so mi za predloge služile fotografije. Ujeto figuro v gibanju, silhueto le-te, sem tako prenesla iz fotografije na matrico. Natančno sem izbrala položaj, smer, velikost silhuetne figure in format grafike ter skozi silhuetni pristop k formi predstavila posamično grafično delo, na katerem sem skušala zajeti ekspresivno moč danega ujetega trenutka. Posamična grafična dela sem na koncu združila v skupno celoto s pravim zaporedjem grafičnih del in s klasično obliko animacije poskušala ustvariti iluzijo gibanja.
Ključne besede:
gibanje
,
fotografija
,
grafika
,
suha igla
,
figura
,
animacija
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[N. Petek]
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-17589
UDK:
73/76(043.2)
COBISS.SI-ID:
18340360
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:K9VWHNVX
Datum objave v DKUM:
12.05.2011
Število ogledov:
2602
Število prenosov:
346
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PETEK, Nika, 2011,
UJETI TRENUTKI GIBANJA IN GRAFIKA
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Petek. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=17589
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Transportni sistemi z vključeno akumulacijsko funkcijo
Transportni sistemi za polnjenje pretočnih regalov
Variabilni priklopnik za transport lesa
Sodobno konstruiranje gonil
Modifikacija mehanizmov na traktorju
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Ni podobnih del
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
CAPTURED MOMENTS OF MOTION AND PRINTMAKING
Opis:
The diploma work consists of a theoretical and a practical part, whereby the contents of the practical part are closely bound to the theoretical part. In the theoretical part we first defined the notion of movement, presented the history of movement study and explained the concept of movement, figure and silhouette. Furthermore, we defined the concept of photography, where we explained the consecutive picture and movement, and presented the role and influence of photography on an artist. In connection with the practical part, we presented the illusion of movement with the emphasis on animation and animation techniques. Moreover, we presented the British artist Julian Opie, who uses animation techniques to show the illusion of movement in his diverse artistic works. We discussed the concept and meaning of printmaking and presented two artists, Alena Kučerova and Lino Mannocci who create interesting printmaking works. The practical and the most important part of the diploma work is called Captured Moments of Motion and Printmaking. In this chapter captured moments of figure movement are shown through prints in the technique of dry point of black and white printing which has an extra expressional power. As an outline for making prints I used photos and transferred a captured figure into a movement, i.e. its silhouette, from the photo onto a matrix. The position, direction and size of the silhouette figure and the size of the print were chosen carefully. Single print work on which I tried to capture the expressive power of the given moment, was presented through the silhouette accession to the form. FiInally, I united all the prints into a common whole with the right sequence of print and tried to create an illusion of movement with classic form of animation.
Ključne besede:
movement
,
photography
,
prints
,
dry point
,
figure
,
animation
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj