Naslov: | MOTIVACIJA ZA IZOBRAŽEVANJE ZAPOSLENIH V ORGANIZACIJI X |
---|
Avtorji: | ID Skalar, Simona (Avtor) ID Ferjan, Marko (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | VS_Skalar_Simona_2011.pdf (835,51 KB) MD5: 2591CB9A592DCC8AB4972B9C5FDC6C74 PID: 20.500.12556/dkum/9f3f9773-7c7b-4052-aa3d-b5e5bdc31802
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | FOV - Fakulteta za organizacijske vede
|
---|
Opis: | Dandanes življenje poteka z vse hitrejšim tempom, tako nas zasipajo z novo tehnologijo, znanji, proizvodi. Da bi jih znali tudi mi uporabljati pa se je potrebno izobraževati. Nekateri to odkrivanje po novem dojemajo kot izziv, drugi pa kot breme za katerega se jim zdi, da ga ne bodo nikoli premagali.
Zato je ključnega pomena motivacija, torej da ljudi spodbujamo, da se izobražujejo in si s tem nadgrajujejo znanje saj smo le tako lahko resnično uspešni pri svojem delu.
Za diplomsko nalogo z naslovom: Motivacija za izobraževanje zaposlenih v organizaciji x, sem se odločila, ker sem bila v času študija zaposlena v tej organizaciji. Poleg tega pa sem vsakodnevno spremljala kako se sodelavci udeležujejo raznih delavnic, seminarjev in drugih oblik izobraževanj.
V diplomski nalogi sem se posvetila temu kaj pomeni motivacija, kaj motivacija v povezavi z izobraževanjem pomeni zaposlenim, kako na njih vpliva, koliko časa oziroma energije so pripravljeni vložiti v dodatna izobraževanja in kateri so tisti motivi, ki jih spodbujajo oziroma ovirajo.
Diplomska naloga je razdeljena na teoretični in praktični del. V teoretičnem so predstavljeni pojmi, ki spadajo k motivaciji in izobraževanju. V praktičnem delu pa je predstavljena anketa skupaj z analizo, ki smo jo izvedli med sodelavci. V zaključku pa so predstavljene možnosti izboljšav v procesu izobraževanja.
Raziskovalni del sem izvedla s pomočjo ankete, ki sem jo razdelila med zaposlene. Anketni vprašalnik je bil anonimen. Rezultate vprašalnika sem interpretirala in ugotovila, da imajo zaposleni zelo pozitiven odnos do izobraževanj. V večini primerov so se zaposleni pripravljeni izobraževati kadarkoli, tudi v prostem času. Pomembno pa je tudi, da se zaposleni zavedajo, da dodatna znanja potrebujejo in so se pripravljeni vključiti v kakršnekoli oblike izobraževanja s katerimi bi svoje znanje nadgradili.
V diplomski nalogi smo na podlagi vzorca ugotavljali strukturo zaposlenih po spolu, starosti, izobrazbi in delovni dobi v organizaciji x. Ugotovili smo, da je nekoliko večji del zaposlenih ženske populacije. Populacija je relativno mlada, največ zaposlenih je starih od 20 do 45 let. Večina jih ima že dokončano višjo stopnjo izobrazbe. Največ zaposlenih ima do 5 let delovne dobe.
Rezultati raziskave kažejo, da zaposlene najbolj motivira, da z izobraževanjem prispevajo k lastnemu razvoju in samopodobi. Najbolj pa jih pri tem ovirajo družinske obveznosti in pomanjkanje časa.
Velika večina anketirancev meni, da jim organizacija nudi dovolj možnosti za nadaljnje izobraževanje za delo, ki ga opravljajo. |
---|
Ključne besede: | zaposleni, motivacija, izobraževanje |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Leto izida: | 2011 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-17573  |
---|
COBISS.SI-ID: | 6881299  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:PHEXW79P |
---|
Datum objave v DKUM: | 04.08.2011 |
---|
Število ogledov: | 3296 |
---|
Število prenosov: | 402 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | FOV
|
---|
:
|
SKALAR, Simona, 2011, MOTIVACIJA ZA IZOBRAŽEVANJE ZAPOSLENIH V ORGANIZACIJI X [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=17573
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |