Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
VPLIV POSODOBITVE ŽELEZNIŠKEGA VOZNEGA PARKA NA KOLIČINO PREPELJANIH POTNIKOV
Avtorji:
ID
Bratec, Sašo
(Avtor)
ID
Mlinarić, Tomislav Josip
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Bratec_Saso_2010.pdf
(3,32 MB)
MD5: E1CE5BE21BFFD8D8D201605029DF6180
PID:
20.500.12556/dkum/cd66875a-5efe-44f6-b3d1-614d6508e1db
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:
Cilj diplomske naloge je ugotoviti kako se je količina prepeljanih potnikov po železnici spreminjala po posodobitvi železniškega potniškega voznega parka. Ugotovili smo, da se število prepeljanih potnikov po železnici sicer povečuje, vendar ni moč zaznati večjega porasta prepeljanih potnikov izključno zaradi posodobitve železniškega potniškega voznega parka. Kljub vsemu je posodobitev nujen ukrep, saj le hiter, atraktiven in bolj zanesljiv prevoz lahko konkurira osebnemu vozilu, predvsem na srednje in dolge razdalje. Prav tako se ekonomsko na srednjo in daljšo razdaljo bolj splača potovati z železnico, kakor z osebnim vozilom (ob predpostavki, da se na vožnjo odpravljamo sami), še posebej, če pomislimo, da je potovanje z železnico manj stresno, kar je v današnjem načinu življenja pomemben dejavnik.
Ključne besede:
posodobitev
,
vozni park
,
količina prepeljanih potnikov
Kraj izida:
Podova
Založnik:
[S. Bratec]
Leto izida:
2010
PID:
20.500.12556/DKUM-17084
UDK:
656.2.025.6(043.2)
COBISS.SI-ID:
14928150
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:SPREPKPO
Datum objave v DKUM:
21.12.2010
Število ogledov:
2417
Število prenosov:
202
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FG
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BRATEC, Sašo, 2010,
VPLIV POSODOBITVE ŽELEZNIŠKEGA VOZNEGA PARKA NA KOLIČINO PREPELJANIH POTNIKOV
[na spletu]. Diplomsko delo. Podova : S. Bratec. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=17084
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
THE INFLUENCE OF MODERNIZATION OF RAILWAY SUPRASTRUCTURE IN VIEW OF QUANTITY OF TRANSPORTED PASSENGERS
Opis:
The main purpose of this diploma was found out how quantity of transported passengers has been ranged after fleet modernization. We found out that quantity of transported passengers is increasing, but not because of modernization. Main reason is costs we have with personal vehicles in midrange distance. Anyway, modernization of railway superstructure is needed, because only fast, attractive and more reliable traffic can be alternative personal vehicles, especially in midrange and long distance. Also is more economic travelling in midrange and long distance as with personal vehicle, but only in case if we travel alone. Nowadays is driving with personal vehicles more stressful, which reason should not be negligible.
Ključne besede:
modernization
,
fleet
,
quantity of transported passengers
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj