Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
VKLJUČITEV MORALNIH VREDNOT V VSEBINAH ANGLEŠKIH UČBENIKOV V OSNOVNIH ŠOLAH
Avtorji:
ID
Gorenšček, Ines
(Avtor)
ID
Cvetek, Slavko
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
KUKOVEC, MELITA
(Komentor)
Datoteke:
UNI_Gorenscek_Ines_2010.pdf
(780,23 KB)
MD5: D7568CAC0882DAC9C962B59BECFDC5A4
PID:
20.500.12556/dkum/3ccd3654-c5d9-4f26-8209-fc35712c0856
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Diplomsko delo se ukvarja s teorijo, da bi moral izobraževalni sistem javnih šol bolj poudarjati moralne vrednote. Le-te lahko učitelj vključi v vsak šolski predmet in s tem zadovolji navodila vzgojnega načrta. Učitelji angleščine do neke mere lahko sami določajo vsebine, ki bodo obravnavane pri urah anglečine, zato je njihova naloga lažja in a hkrati tudi toliko bolj pomembna. Učitelji angleščine lahko spodbudijo moralni razvoj otrok tako z učnimi vsebinami kot tudi z učnimi metodami in svojo osebnostjo. Znano je, da večina učiteljev najpogosteje sledi vsebinam učbenika, ki ga uporablja. Zanimalo me je, kako učbeniki s svojimi vsebinami spodbujajo otrokov moralni razvoj. V teoretičnem delu diplome sem razložila pomen moralnih vrednot in kasneje zbrala in primerjala nekaj teorij moralnega razvoja. Osredotočila sem se tudi na prihodnost poučevanja na osnovnih šolah in pomebnosti vsestranskega učenja. Ugotovitve sem zapisala v zaključku teoretičnega dela. V empiričnem delu pa sem se posvetila analizi dveh najbolj uporabljenih učbenikov, Messages and Project. Ugotovitve sem predstavila tudi v razpredelnicah in grafihv poglavju 5.3. Nazadnje pa sem s pomočjo vprašalnika zbrala še mnenja učiteljev angleščine in jih medsebojno primerjala. Ugotovitve sem strnila v zaključku diplomskega dela.
Ključne besede:
angleški učbeniki
,
osnovna šola
,
poučevanje angleškega jezika
,
moralne vrednote
,
vseživljenjsko učenje
,
moralni razvoj otrok
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[I. Gorenšček]
Leto izida:
2010
PID:
20.500.12556/DKUM-16999
UDK:
811.111(043.2)
COBISS.SI-ID:
18083592
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:TAAMC318
Datum objave v DKUM:
12.01.2011
Število ogledov:
3181
Število prenosov:
318
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GORENŠČEK, Ines, 2010,
VKLJUČITEV MORALNIH VREDNOT V VSEBINAH ANGLEŠKIH UČBENIKOV V OSNOVNIH ŠOLAH
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : I. Gorenšček. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=16999
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Toxic effects of selected neonicotinoids through different organisational levels
Fotokemijska razgradnja imidakloprida v zemlji
Fotokemična razgradnja dimetoata na češnjah v času karence
Nanostructured ZnO-based systems for solar energy harvesting
Solution-derived photocatalytic films for environmental cleaning applications
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Položaj Leka v Novartisu
Razvoj in uporaba mikro plinske kromatografije za določanje atmosfere v farmacevtski embalaži
Organska tehnologija
Vpeljava zahtev uredbe REACH v Gorenju d.d.
Določanje parametrov kakovosti gelov za tuširanje
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
INCLUSION OF MORAL VALUES IN ENGLISH TEXT BOOKS AT PRIMARY SCHOOL LEVEL
Opis:
This diploma work was inspired by the theory that moral values should play an important role in our educational system. Moral values should and can be included in every school subject. This is also prescribed by national curriculum. The task is easier for language teachers because of the fact that they are allowed to teach a language through any topics they please. English teachers can stimulate their learners’ moral development; not only with the chosen topics but also with their teaching methods and most importantly, with their personalities. But since most of the teachers use course books as their main guide throughout the lessons I have laid the stress on the question of how the topics in course books foster the presentation moral values. The theoretical part of my paper explains what moral values are. Further on, several theories of children’s moral development have been gathered and compared. To give my diploma an addition value I also concentrated on the future of elementary school and the importance of complex learning. The findings are set in the conclusion. In the empirical part, I have analysed the two of the most commonly used course books for primary school learners: Messages and Project. The results in tables and graphs are presented in chapter 5.3. Lastly, the opinions of ten teachers have been collected and my findings have been set in the conclusion.
Ključne besede:
course book materials
,
English as a foreign language
,
primary school
,
moral values
,
learning for life
,
children's moral development
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj