Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
NADALJNJE IZOBRAŽEVANJE IN USPOSABLJANJE UČITELJEV KEMIJE
Avtorji:
ID
Srt, Nataša
(Avtor)
ID
Sikošek, Darinka
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Srt_Natasa_2010.pdf
(4,38 MB)
MD5: FC2FF1E22EEDB97B217A4BB8F510B27B
PID:
20.500.12556/dkum/df9cef26-2542-46d7-82aa-343e3e3389b6
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:
Nadaljnje izobraževanje in usposabljanje učiteljev je ena izmed oblik vseživljenjskega učenja, ki poleg študijskih programov za izpopolnjevanje in/ali pridobitev izobrazbe, učiteljem zagotavlja možnost za obnavljanje, razširjanje in poglabljanje znanja ter seznanjanje z novostmi stroke. Osnovni namen nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja je zagotavljanje profesionalnega razvoja ter strokovne in osebnostne rasti učiteljev. Cilj tega diplomskega dela je proučiti obseg in kakovost nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja učiteljev kemije v programih nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja. V tem okviru nas je zanimalo: (1) kakšna je udeležba učiteljev kemije v programih nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja, (2) kakšen je vpliv programov nadaljnjega izobraževanje in usposabljanja na njihov profesionalni razvoj in (3) koliko programi nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja pripomorejo k pridobivanju in/ali izboljšanju posameznih kompetenc, ki jih učitelji kemije potrebujejo za uspešno izvajanje pedagoškega dela. V teoretičnem delu so predstavljena izbrana izhodišča za obravnavo dotičnega problema diplomskega dela, kjer je poudarek na izobraževanju in usposabljanju učiteljev, nadaljnjem izobraževanju in usposabljanju učiteljev, kompetencah in profesionalnem razvoju. Za potrebe naše obravnave je bila opravljena ustrezna empirična raziskava. Na temelju obravnave rezultatov statistične obdelave pridobljenih podatkov smo ugotovili, da si anketirani učitelji kemije želijo predvsem programov nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja s področja eksperimentalnega dela in rabe informacijsko komunikacijske tehnologije pri pouku.
Ključne besede:
kompetence
,
nadaljnje izobraževanje in usposabljanje
,
profesionalni razvoj
,
učitelj kemije.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[N. Srt]
Leto izida:
2010
PID:
20.500.12556/DKUM-16582
UDK:
54(043.2)
COBISS.SI-ID:
17983752
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:MN8STK8B
Datum objave v DKUM:
18.11.2010
Število ogledov:
3840
Število prenosov:
313
Metapodatki:
Področja:
FNM
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
SRT, Nataša, 2010,
NADALJNJE IZOBRAŽEVANJE IN USPOSABLJANJE UČITELJEV KEMIJE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Srt. [Dostopano 9 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=16582
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Importance of therapeutic communication with patients with schizophrenia
Communication between nurse and patient with cancer
ǂThe ǂimportance of therapeutic communication between the elderly with dementia and nursing staff at nursing home
ǂThe ǂimpact of therapeutic communication on patient's self-care with depression in domestic environment
Patients position on the quality of therapeutic communication in health care
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Kontrola avtomobilskih zavarovanj
Zavarovanje stanovanjskih objektov in premičnin
Vzajemni skladi Zavarovalnice Triglav
Analiza in razvoj osebnih zavarovanj Zavarovalnice Triglev
Finančne naložbe v življenjska zavarovanja
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
CHEMISTRY TEACHER IN-SERVICE TRAINING
Opis:
In-service teacher training represents one of many different forms of life-long learning, which enable teachers to renew and expand their knowledge. It also enables teachers to acquire new ideas and practices in their profession. The primary aim of in-service teacher training is professional development and personal development. The main purpose of our graduation thesis is to examine/research the scope and quality of in-service teacher training for chemistry teachers. In that framework, we put our focus on researching: (1) the extent of participation of chemistry teachers in in-service teacher training programs; (2) the impact of in-service teacher training program on professional development of chemistry teachers; and (3) what is the contribution of in-service teacher training programs in acquiring and/or improvement of single competencies, which chemistry teachers need for successful work. In theoretical part, the main focus is on cognitions about education and training of teachers, in-service teacher training, competencies and professional development. For the purpose of our work, we conducted a survey among chemistry teachers. Based on the results of empirical testing of obtained data, the main cognition is that chemistry teachers (in our sample) want more in-service teaching training programs related to experimental work and usage of information and communication technology in schools.
Ključne besede:
competencies
,
in-service training
,
professional development
,
chemistry teacher.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj