Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
INTERMEDIJSKA UMETNOST KOT FENOMEN SODOBNE UMETNIŠKE PRAKSE
Avtorji:
ID
Jazbec, Maša
(Avtor)
ID
Zidar, Dušan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Jazbec_Masa_2010.pdf
(1,69 MB)
MD5: 1E7E10D327783AF0C92EEA5A4CE76C98
PID:
20.500.12556/dkum/66aa535e-6dcc-4d05-a8b2-270b9d21b585
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Ukvarjanje s sodobno vizualno prakso s seboj nosi nedvomno tudi družbeno odgovornost, ki je obenem tudi objekt raziskovanja sodobnih vizualnih umetnikov. V diplomski nalogi sem analizirala princip delovanja intermedijske umetniške prakse. Opisala sem povezovanje različnih znanstvenih praks kot nujnost za izvajanje produkcije intermedijskih umetniških projektov. Ravno ta povezovanja različnih znanstvenih praks pa postavljajo pred sodobnika nove dileme in vprašanja, iz katerih se rojevajo nova spoznanja in nove vede. Osrednji del diplomske naloge predstavlja razlago manifestacije kiborgov na primerih pionirskih in sodobnih intermedijskih projektih. Nujnost dokazovanja lastnega obstoja skozi evolucijo inteligentnih strojev na začetku 21. stoletja homo sapiensa vodi v dekadenco. Paradoksalno pa se osvoboditev od materialnega dogaja ravno skozi utelešenost fizisa preko materialnosti tehnologije. Svet postaja zgolj podoba virtualno zmanipuliranih informacij, ki prek očesa fascinirajo um. Podoba vizualnega sveta se je na psihološki opni spojila z ekranom. Oko tako postane senzor, ki mu novi mediji odvzamejo princip empatije in čustvene inteligence. Sodobnik postaja na pragu 21. stoletja vse bolj nedejaven, medtem ko so stroji vse bolj živi. Človek postaja vse bolj inerten. Prihaja čas živih strojev.
Ključne besede:
Intermedijska umetnost
,
kiborg
,
interaktivnost
,
tehnologija
,
evolucija
,
novomedijska umetnost
,
manipulacija
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Jazbec]
Leto izida:
2010
PID:
20.500.12556/DKUM-16274
UDK:
73/76(043.2)
COBISS.SI-ID:
17932296
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:TZ6BOQCX
Datum objave v DKUM:
22.10.2010
Število ogledov:
4752
Število prenosov:
588
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
JAZBEC, Maša, 2010,
INTERMEDIJSKA UMETNOST KOT FENOMEN SODOBNE UMETNIŠKE PRAKSE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Jazbec. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=16274
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Toxic effects of selected neonicotinoids through different organisational levels
Fotokemijska razgradnja imidakloprida v zemlji
Fotokemična razgradnja dimetoata na češnjah v času karence
Nanostructured ZnO-based systems for solar energy harvesting
Solution-derived photocatalytic films for environmental cleaning applications
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Položaj Leka v Novartisu
Razvoj in uporaba mikro plinske kromatografije za določanje atmosfere v farmacevtski embalaži
Organska tehnologija
Vpeljava zahtev uredbe REACH v Gorenju d.d.
Določanje parametrov kakovosti gelov za tuširanje
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
INTERMEDIA ART AS A PHENOMENON OF ART PRACTICE
Opis:
Dealing with contemporary visual practice carries an important social responsibility, which itself is a subject of exploration of contemporary visual artists. In my diploma I analyzed the working principles of inter-media artistic practice. I have described connections between various scientific practices which are essential for inter-media art production. These same connections of different scientific practices present new dilemmas and questions to people today from which new knowledge and new disciplines are born. Central part of diploma work is an explanation of manifestation of cyborgs on the examples of pioneer and contemporary inter-media projects. Necessity of proving our own existence trough an evolution of intelligent machines in the beginning of 21st century is leading Homo sapiens toward a decadence. Liberation from material is ironically taking place trough the embodiment of physis trough the materialness of technology. The world is becoming nothing more but an image of virtually manipulated information, which fascinate the mind trough the eye. The image of visual world is melted with the screen on the psychological cornea. The eye thus becomes a sensor, from which new media take away the principles of empathy and emotional intelligence. Contemporary people are becoming more and more passive while machines are ever more alive. Human becomes ever more inert. Time of living machines is coming.
Ključne besede:
Inter-media art
,
cyborg
,
interactivity
,
technology
,
evolution
,
newmedia art
,
manipulation
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj