| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:VLOGA ŽENSK PRI VKLJUČEVANJU V PODJETNIŠKO AKTIVNOST V SLOVENIJI
Avtorji:ID Škarica, Ana (Avtor)
ID Tominc, Polona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Skarica_Ana_2010.pdf (3,97 MB)
MD5: 400073982621173BC715028C9CB73146
PID: 20.500.12556/dkum/551d712b-aff4-4520-a524-4cd563a107b5
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Enaindvajseto stoletje je nedvomno označeno s spreminjanjem vloge žensk in svetovnim večanjem ženskih podjetij, ki postajajo vir sprememb in inovacij v poslovnem svetu ter družbi. Razlogi, zakaj ženske ustanavljajo podjetja so lahko različni. Lastno podjetje ustanavljajo z namenom, da postanejo neodvisne in da uresničijo svoje poslovne ideje. To jim omogoča fleksibilnost, ki jim pomaga usklajevati potrebo po delu in družinskimi obveznostmi. Pri ustanovitvi pa se soočajo s podobnimi problemi kot tudi podjetniki, pri čemer jim največji problem predstavlja najemanje začetnih kreditov. Zato se jih največje število odloči, za financiranje iz osebnega premoženja. Poleg lastnih sredstev, pogosto uporabljajo tudi banke in finančne institucije. Ženske so tako v Sloveniji, kot tudi v velikem številu GEM držav, zaradi njihove naravne vloge matere in žene, po navadi tudi zaradi »napačne« izobrazbe in stereotipnih predstav o ženskem spolu ter predsodkov do njihovega dela, manj prisotne v javnem življenju kot moški. Prav na delovnem mestu se podjetnice soočajo s celotnim nizom ovir in težav, ki jim v veliki meri onemogočajo enakopravnost z moškimi, zato so zelo pomembni ukrepi, ki bi izboljšali položaj podjetnic. Le-ti morajo biti zastopani tako s strani družbe same, ki zagotavljajo motivacijsko in javno oporo, kot tudi s strani države s spodbujanjem državne podpore in pospeševanjem ženskega podjetništva s pomočjo promoviranja.
Ključne besede:Podjetništvo, žensko podjetništvo, podjetniški proces, podjetniška aktivnost, podjetnik, podjetnica, financiranje podjemov, raziskava GEM.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. Škarica]
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-16157 Novo okno
UDK:005
COBISS.SI-ID:10513436 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UL6HI4QL
Datum objave v DKUM:10.01.2011
Število ogledov:3275
Število prenosov:257
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
ŠKARICA, Ana, 2010, VLOGA ŽENSK PRI VKLJUČEVANJU V PODJETNIŠKO AKTIVNOST V SLOVENIJI [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Škarica. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=16157
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:INVOLVEMENT OF WOMEN IN ENTREPRENEURIAL ACTIVITY IN SLOVENIA
Opis:We can say that 21. century is marked with changing role of business women and global increasing of women companies, that becomes source of modification also inovation in business world and society. Women have many reasons for strarting their own companies. Purpose is to become independent and to realize their business ideas. This enables them flexibility, which helps theis needs for work and familiy obligations. The are confronted with similar problems like businessmen when establishing new comapnies. The biggest obstical is credit loan. This is why most of them decide to finance entreprising with personal finances. With personal equity, they often use banks and other institutions. Because of their natural role of a mother and wife, »wrong education«, stereotype about females about their work, women in Slovenia and other GEM countries, are not so included in public life like males. Also on theis working places, they confront with many obsticles and difficulties, which disables them equality. That is why this are important steps, for improving position of a businesswomen. The best way is to promote government support and to increase promotion of female entreprising.
Ključne besede:Entreprising, women entrepreneurship, entrepreneurial process, activity, businesswoman, GEM research.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici