Naslov: | Kolaborativno vedenje kot spodbujevalni dejavnik integracije logistične funkcije z njej komplementarno funkcijo : primer slovenskih trgovskih podjetij |
---|
Avtorji: | ID Topolšek, Darja (Avtor) ID Čižman, Anton (Mentor) Več o mentorju...  ID Iršič, Matjaž (Komentor) |
Datoteke: | DR_Topolsek_Darja_i2010.pdf (10,49 MB) MD5: B4C983993C0BEF0A11185F012E4114AA PID: 20.500.12556/dkum/ce282104-673e-4ee1-a6c4-89ff64545da6
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Doktorska disertacija |
---|
Organizacija: | FL - Fakulteta za logistiko
|
---|
Opis: | V teoretičnem delu disertacije so predstavljena obstoječa raziskovalna spoznanja, ki se
navezujejo na obravnavano tematiko in predstavljajo osnovo razumevanja fenomena.
Kolaborativno vedenje, kot osnova tega pojava, in različni vidiki vzporejanja
kolaboracije s koordinacijo ter kooperacijo predstavljajo osnovo za ožje ugotovitve v
povezavi s pomenom integracije logistične funkcije s komplementarnimi funkcijami in
izmed njih še posebno z marketinško funkcijo. Teoretični del disertacije se zaključi s
spoznanji, da na nivo notranje integracije kolaborativno vedenje lahko vpliva; na kakšen
način pa se ta vpliv izraža, pa sledi v raziskovalnem delu tega dela.
V kvantitativnem raziskovalnem delu disertacije se preučuje, ali in kako nivo
kolaborativnega vedenja vpliva na nivo notranje integracije med logistično ter
marketinško funkcijo, kar predstavlja tudi osnovni del te disertacije. Raziskovanje se
nadaljuje s tega vidika, kako razumevanje pristojnosti izvajanja aktivnosti zaposlenih v
komplementarnem sektorju vpliva na nivo notranje integracije. Raziskovalni del
disertacije temelji na raziskavi, ki se je izvajala na celotni populaciji triintridesetih
slovenskih velikih podjetij, katerih dejavnost je opredeljena kot trgovina na drobno,
razen z motornimi vozili. Analiza podatkov, zbranih z vprašalniki, je podala pozitivne
povezave pri dveh hipotezah, pri eni pa potrditev ni bila mogoča. Izkazalo se je namreč,
da nivo kolaborativnega vedenja pozitivno in linearno vpliva na nivo notranje
integracije med logistično ter marketinško funkcijo. Za pozitivno se je izkazala tudi
povezava med indikatorjem razumevanja, in sicer, če zaposleni v marketinški funkciji
razumejo pristojnost izvajanja aktivnosti oziroma nalog zaposlenih v logistični funkciji,
potem je nivo integracije teh dveh funkcij višji. Potrditev obratno usmerjene povezave
ni bila mogoča, kar pomeni, če zaposleni v logistični funkciji razumejo pristojnost
izvajanja aktivnosti oziroma nalog zaposlenih v logistični funkciji, potem nivo
integracije teh dveh funkcij ni nujno višji, saj med tema spremenljivkama ni povezave. |
---|
Ključne besede: | trgovinsko podjetje, trgovske družbe, vedenje, motiviranje, integracijski procesi, logistika, funkcije, oskrba, teorija, metodologija, raziskave, marketing, trženje, podjetje, trgovina, vprašalniki, kvantitativna analiza, zaposlenost, medosebni odnosi |
---|
Kraj izida: | Celje |
---|
Založnik: | [D. Topolšek] |
---|
Leto izida: | 2010 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-15340  |
---|
UDK: | 658.788(043.3):339.187.6(497.4) |
---|
COBISS.SI-ID: | 251132416  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:A5DJXQUE |
---|
Datum objave v DKUM: | 03.09.2010 |
---|
Število ogledov: | 6601 |
---|
Število prenosov: | 537 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | FL
|
---|
:
|
TOPOLŠEK, Darja, 2010, Kolaborativno vedenje kot spodbujevalni dejavnik integracije logistične funkcije z njej komplementarno funkcijo : primer slovenskih trgovskih podjetij [na spletu]. Doktorska disertacija. Celje : D. Topolšek. [Dostopano 1 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=15340
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Ni podobnih del
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |