Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
E-IZOBRAŽEVANJE NA SLOVENSKIH UNIVERZAH
Avtorji:
ID
Jagodič, Maja
(Avtor)
ID
Jereb, Eva
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Jagodic_Maja_2010.pdf
(4,87 MB)
MD5: 8EE4E204FBB6605EB3AC0EC7369A8A64
PID:
20.500.12556/dkum/01766906-98ff-433e-8fd1-f477b9ec702e
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Z magistrsko nalogo smo predstavili teorijo o e—izobraževanju ter analizirali stanje na področju e—izobraževanja na slovenskih univerzah. V teoretičnem delu je predstavljena vrednost in pomen znanja, razložena je terminologija na področju izobraževanja in učenja. Nadalje predstavljamo terminologijo vseživljenjskega izobraževanja oziroma učenja ter izobraževanja na daljavo, ki je bilo predhodnik e—izobraževanja. Opisali in predstavili smo e—izobraževanje ter informacijsko—komunikacijsko tehnologijo (IKT). Predstavili in opisali smo vrste, oblike, načine in orodja e—izobraževanja. V raziskovalnem delu so predstavljeni rezultati raziskave e—izobraževanje med članicami slovenskih univerz. V raziskavi je sodelovalo 48 od 55 članic slovenskih univerz. Raziskava je pokazala, da članice slovenskih univerz v večini še nimajo vpeljanega e—izobraževanja ali kombiniranega izobraževanja. Na podlagi raziskave smo ugotovili, da je med članicami slovenskih univerz sistem »Moodle« najpogosteje uporabljen portal za podporo e—izobraževanja. Na podlagi raziskave smo predstavili dejansko stanje na področju e—izobraževanja na slovenskih univerzah. Oblikovali smo predloge sprememb za izboljšanje e—izobraževanja na slovenskih univerzah. Predstavili smo odkrite, zlasti morebitne nove zakonitosti (priložnosti in težave) e—izobraževanja na slovenskih univerzah.
Ključne besede:
- e – izobraževanje
,
- kombinirano izobraževanje
,
- informacijsko–komunikacijska tehnologija
,
- sistem »Moodle«.
Kraj izida:
Kranj
Leto izida:
2010
PID:
20.500.12556/DKUM-15121
COBISS.SI-ID:
6786067
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:GPRAOQTC
Datum objave v DKUM:
11.01.2011
Število ogledov:
3379
Število prenosov:
603
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
JAGODIČ, Maja, 2010,
E-IZOBRAŽEVANJE NA SLOVENSKIH UNIVERZAH
[na spletu]. Magistrsko delo. Kranj. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=15121
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Algorithms and computation
E-poslovanje v šolstvi
E-poslovanje v izobraževanju
The nature of computation
Succinct data structures for dynamics strings
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Družbena konstrukcija virtualne realnosti
Obveščanje o e-poslovanju med podjetji
Uvajanje rešitve eGroupWare v zdravstveni organizaciji
Zbirka rešenih nalog
ePoročanje finančnih podatkov občin
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
E-LEARNING AT SLOVENIAN UNIVERSITIES
Opis:
This masters thesis aims to present e–learning theory and analyse the state of e– learning at Slovenian universities. In the theoretical part we present the value importance of knowledge and explain the terminology used in the field of education and learning. Furthermore we present the terminology of lifelong learning and distance education, the predecessor to e–learning. We also describe and present to e–learning and information and communication technology (ICT). We present various types, forms, methods and tools for to e–learning. In the exploratory part results of our study on to e–learning among members of Slovenian universities are presented. 48 out of 55 members of Slovenian universities participated in the study. The results show that most members of Slovenian universities don’t use to e–learning or blended learning as of yet. Based on the results we find that “Moodle” is the most commonly used portal to support to e–learning among members of Slovenian universities. Based on the survey we present the current state of affairs in the field of e–learning among Slovenian universities. We form recommendations for changes in order to improve e–learning. We also present what we identify as characteristics (opportunities and difficulties), in particular those potentially new, of e–learning at Slovenian universities.
Ključne besede:
- e – learning
,
- blended learning
,
- information and communication technology (ICT)
,
- »Moodle« system.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj