| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Določanje krivulje eksternih stroškov prometne (ne)varnosti kot element strateškega načrtovanja prometnic
Avtorji:ID Sternad, Gabrijel (Avtor)
ID Lep, Marjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Tollazzi, Tomaž (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Sternad_Gabrijel_2010.pdf (34,49 MB)
MD5: 100283A2D75D1C01E15FC6837AA2DCBE
PID: 20.500.12556/dkum/d877eca9-5e68-4b63-a196-d5369b433dcd
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:Sodobna družba se poleg pozitivnih vse bolj zaveda tudi negativnih učinkov cestnega prometa, ki se kažejo v različnih oblikah. Ena izmed njih so prometne nesreče in njihove posledice, ki se lahko ponazorijo tudi v obliki stroškov, ki pri tem nastanejo. Prometni načrtovalci pri iskanju teoretičnega (pa tudi praktičnega) optimuma kapacitet prometnega omrežja po sodobnih, trajnostnih principih, namreč niso več »zavezani« upoštevati samo pretočnosti (kar praktično pomeni povečevati kapacitete cest, križišč, parkirnih površin), temveč iskati splošni optimum. Upoštevati morajo eksterne stroške prometa, ti pa so se zaradi spremenjenih vrednostnih sistemov (povečanje vrednosti človekovega zdravja in življenja) z vidika njihove strukture bistveno spremenili. Magistrska naloga obravnava problem eksternih stroškov prometnih nesreč z vidika njihove odvisnosti od prometne obremenitve cestnega odseka. Tako je v okviru naloge izvedena raziskava o odvisnosti dejanske (izmerjene) prometne varnosti od prometne obremenitve (gostote prometnega toka) ob upoštevanju uveljavljene metodologije za določanje eksternih stroškov prometnih nesreč. Raziskava je izvedena na treh cestnih odsekih državnih cest v Sloveniji, njeni rezultati pa so pomembni z vidika strateškega prometnega planiranja in tudi raziskovanja tega področja v prihodnje.
Ključne besede:promet, cestni promet, eksterni stroški, eksterni stroški prometnih nesreč, prometna varnost, gostota prometnega toka
Kraj izida:[Maribor
Založnik:G. Sternad]
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-14761 Novo okno
UDK:656.1.08:657
COBISS.SI-ID:14343190 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:KNR8QJLS
Datum objave v DKUM:05.07.2010
Število ogledov:3830
Število prenosov:501
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FG
:
STERNAD, Gabrijel, 2010, Določanje krivulje eksternih stroškov prometne (ne)varnosti kot element strateškega načrtovanja prometnic [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : G. Sternad. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=14761
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Curve Determination of External Costs of Traffic (Un)safety as an Element of Strategic Road Planing
Opis:Modern society becomes more and more aware of not only the positive but above all of the negative impacts of road transport, which are reflected in different forms. One of them is traffic accidents and their consequences that may be illustrateda by costs that derive from them. Transport planners search for theoretical (and practical) optimum capacity of the transport network using the modern, sustainable principles, and they are no longer engaged with taking into account only the traffic flow (what in practice means to increase the capacity of roads, intersections, parking areas), but are obligated to look for general optimum. The external costs of transport should be taken into account, especially due to the changed value systems (increasing the value of human health and life) that changed significantly in terms of their structure. The Master's thesis introduces the problem of external costs of road accidents in terms of their dependence on road section traffic loading. Thus, the dependence of actual (measured) traffic safety on traffic density was carriedout by taking into account the established methodology for determining the external costs of road accidents. The research was realized upon three regional road sections in Slovenia and its results are important for further strategic transport planning and research.
Ključne besede:traffic, road traffic, external costs, external costs of road accidents, traffic safety, traffic density


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici