Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
IGRAJMO SE GLEDALIŠČE V VRTCU
Avtorji:
ID
Stopar, Maja
(Avtor)
ID
Šinko, Sabina
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Stopar_Maja_2010.pdf
(1,62 MB)
MD5: 9069AACD003843F7A3BF10D82B28C437
PID:
20.500.12556/dkum/c1a2c5fb-e4e7-4fd1-9bb3-fba7937616c8
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Na podlagi strokovne literature so v teoretičnem delu diplomske naloge opredeljene vsebine o otroški, gledališki igri z njeno usmeritvijo na lutkovno in dramsko igro ter njeni vpetosti v ostala vzgojno-izobraževalna področja po Kurikulu za vrtce. Ta del kot celota nudi vpogled tako v neusmerjeno, spontano otroško igro kot tudi nekoliko kompleksnejšo otroško igro gledališča, ki zastopa področje gledališke umetnosti in se uresničuje s sodelovalno naravnanostjo vseh otrok ob ustreznem pedagoškem vodenju. S praktičnim delom sem želela otroke z določeno umetniško zaposlitvijo pripeljati do spoznavanja posameznih umetniških elementov, njihovega logičnega povezovanja v otroški miselni koncept in do igre gledališča. Šlo je za pridobivanje popolnoma vzgojne izkušnje vsakega otroka pri igranju in doživljanju zgodbe, ki je bila »rdeča nit« našega projektnega dela. V tem delu sem nazorno predstavila načrtovanje, ki obsega deset priprav, pa tudi izvedbo projektne naloge, ki je razvidna z opisi evalvacij ob koncu omenjenih priprav in z dodanim slikovnim gradivom. Projektno nalogo sem izpeljala v dveh oddelkih, in sicer 2- do 5-letnih otrok Vrtca Trebnje. Celotna projektna naloga je izvirala iz literarne predloge Mali medo. V eni skupini je bila uresničena z dramsko igro, v drugi skupini pa z lutkovno igro; časovno je obsegala obdobje dveh tednov. Namen celovitosti projektne naloge je bil dosežen. Otroci so lahkotno »vsrkali« vsebino zgodbe, ki je bila predstavljena z uporabo lutk, te pa so absolutno požele veliko zanimanja. V postopku nastajanja gledališča in njegovem igranju so se sproščeno praktično udejstvovali, pri tem pa na igriv način odkrivali svoje sposobnosti ter razvijali sebe, svojo izraznost in vsebine poglobljeno doživljali.
Ključne besede:
predšolska vzgoja
,
otrok
,
otroška igra
,
gledališka umetnost
,
lutkovna igra
,
dramska igra
,
lutka
,
projekt
,
medpodročne povezave
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Stopar]
Leto izida:
2010
PID:
20.500.12556/DKUM-13668
UDK:
373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:
17595656
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:T0OHVI0N
Datum objave v DKUM:
17.05.2010
Število ogledov:
9175
Število prenosov:
1610
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
STOPAR, Maja, 2010,
IGRAJMO SE GLEDALIŠČE V VRTCU
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Stopar. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=13668
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Zaposleni kot dejavnik kakovosti storitev zdravstvene nege - študija primera Psihiatrične bolnišnice Begunje
Center za oskrbo živali, Tezno
Obravnava mladostnika v hospitalnem okolju po poskusu samomora
Obravnava mladostnika z mejno osebnostno motnjo
Motivacija negovalnega osebja v Psihiatrični kliniki Ljubljana
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Preoblikovanje strategije Univerzitetne psihiatrične klinike Ljubljana
Potrebe po zdravstveni negi uporabnikov skupnostne psihiatrične obravnave na primarnem nivoju zdravstvenega varstva
Ovrednotenje ravnanja z zdravili na oddelkih Psihiatrične bolnišnice Idrija
Learning through tasks
Deinstitucionalizacija psihiatričnih ustanov
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
CHILDREN'S THEATER IN THE KINDERGARTEN
Opis:
In the theoretical part of the diploma are, on the basis of a technical literature, defined contents on child play, theatre play with its orientation on puppet and dramatic play and its involvement in other educational fields based on the kindergarten curriculum. This part, as a whole, offers insight into disoriented, a spontaneous child play as well as a bit complex theatre - child play which presents field of a dramatic art and comes true with the co-operative attitude of all children along suitable pedagogical guidance. With the practical part I wanted to lead the children with the definite artistic occupation to knowing single artistic parts, their logical connections into children mental concepts and to knowing the theatre play. Its purpose was, every child acquiring completely educational experience by playing and experiencing the story, which was the main purpose of our project. In the practical part I presented planning, which comprises ten lesson preparations, as well as a realization of the project, which is evident with the descriptions of its evaluations and with the appendix of the pictorial material. The project was realized in two divisions of 2 – 5 year old children of the kindergarten Trebnje. My entire project was derived from the literature ''Mali medo'' (Little Bear). In one group it was realized with the dramatic play in other with the puppet play; chronologically it comprised the period of two weeks. The purpose of the project was achieved. The children easily ''absorbed'' the contents of the story presented with the use of puppets, which were absolutely adored by the children. In the process of the theatre coming into existence, the children felt relaxed taking active part in playing, in a playful way they were discovering their potentials, they were developing themselves, their expressiveness and they could absorb themselves in experiencing the contents.
Ključne besede:
preschool education
,
a child
,
child play
,
dramatic art
,
puppet play
,
dramatic play
,
puppet
,
project
,
intersegment linking
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj