Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
IZKUSTVENO UČENJE PO MODELU DAVIDA A. KOLBA V GALERIJI
Avtorji:
ID
Babuder, Urška
(Avtor)
ID
Zupančič, Tomaž
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Strnad, Brigita
(Komentor)
Datoteke:
UNI_Babuder_Urska_2010.pdf
(50,14 MB)
MD5: 2A2BB42984176E9704E75B2FE18982D5
PID:
20.500.12556/dkum/5be812c9-20d1-4787-be83-6e964819da07
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Diplomsko delo z naslovom »Izkustveno učenje po modelu Davida A. Kolba v galeriji« je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu naloge predstavljamo vzgojno in izobraževalno vlogo galerije. V nadaljevanju smo predstavili izkustveno učenje po modelu Davida A. Kolba, ki smo ga prenesli na vzgojno-izobraževalno delo v galeriji. V tem delu naloge bomo predstavili pedagoške aktivnosti v Umetnostni galeriji Maribor, pri katerih smo ugotovili, da že vsebujejo elemente izkustvenega učenja. Predstavili bomo didaktični pripomoček, naloge in igre, ki smo jih oblikovali po Kolbovem modelu in ki so primerni za uporabo v galerijskem izobraževanju ob razstavi Poletje, predlogi za stalno zbirko v UGM. Z diplomsko nalogo želimo pokazati pomembnost vključevanja izkustvenega učenja v vzgojno-izobraževalno delo galerije, kjer ima osrednjo vlogo osebna izkušnja učenca. Z anketnim vprašalnikom smo v empiričnem delu diplomske naloge predstavili mnenja učiteljev o didaktičnem vodenju po razstavi Poletje, predlogi za stalno zbirko in o uspešnem vključevanju izkustvenega učenja vanj. Ob vodenju smo galerijski animatorji kot pripomočke uporabljali didaktične igre in naloge, ki smo jih oblikovali po Kolbovem modelu izkustvenega učenja. Navedene didaktične pripomočke smo uporabljali pri različnih starostnih skupinah, ki smo jih priredili glede na njihove individualne in specifične lastnosti. Glede na lastne izkušnje in glede na rezultate anketnega vprašalnika smo ugotovili, da izkustveno učenje po Kolbovem modelu odlično vpliva na vzgojno-izobraževalno delo v galeriji, na obiskovalce in tudi na nas, izvajalce. Izkustveno učenje je dvosmerno učenje, ki je tudi nas obogatilo z novimi izkušnjami.
Ključne besede:
GALERIJA
,
IZKUSTVENO UČENJE
,
DAVID A. KOLB
,
IZOBRAŽEVANJE V GALERIJI
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[U. Babuder]
Leto izida:
2010
PID:
20.500.12556/DKUM-13163
UDK:
73/76(043.2)
COBISS.SI-ID:
17478920
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:3GI9F3ZF
Datum objave v DKUM:
10.03.2010
Število ogledov:
4966
Število prenosov:
842
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BABUDER, Urška, 2010,
IZKUSTVENO UČENJE PO MODELU DAVIDA A. KOLBA V GALERIJI
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : U. Babuder. [Dostopano 6 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=13163
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Transportni sistemi z vključeno akumulacijsko funkcijo
Transportni sistemi za polnjenje pretočnih regalov
Variabilni priklopnik za transport lesa
Sodobno konstruiranje gonil
Modifikacija mehanizmov na traktorju
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Ni podobnih del
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
EXPERIENTIAL LEARNING ACCORDING TO DAVID A. KOLB'S MODEL IN AN ART GALLERY
Opis:
This production thesis entitled “Experiential Learning According to David A. Kolb’s Model in an Art Gallery” is composed of the theoretical and empirical parts. In the theoretical part, the educational role of an art gallery is presented. Furthermore, experiential learning according to David A. Kolb’s model which was transferred into the educational work in an art gallery is presented. In this part of the production thesis, we are going to present the pedagogical activities in the Maribor Art Gallery. We have ascertained that they already contain elements of experiential learning. We are going to present the didactic tool, assignments, and games which we have designed according to the Kolb’s model and which are suitable for the use in gallery education of the exhibition Summer, proposals for a permanent collection (Slo., Poletje, predlogi za stalno zbirko) at the Maribor Art Gallery. With this production thesis, we strive to present the importance of the inclusion of experiential learning into the educational gallery work where the centre role is the personal experience of pupils. With the questionnaire, we have in the empirical part of the production thesis presented the opinions of teachers about the didactic guidance through the exhibition Summer, proposals for a permanent collection, and about the successful inclusion of experiential learning into it. During this guidance, gallery animators have used didactic games and assignments which were designed according to the Kolb’s model of experiential learning. The above-mentioned didactic tools were used with various age groups and the assignments were adjusted according to the individual and specific characteristics of the pupils. According to our personal experience and the results of the questionnaire, we have ascertained that experiential learning according to the Kolb’s model excellently influenced the educational work in the gallery, the visitors, and us, as well. Experiential learning is a two-way learning which also enriched us, giving us new experience.
Ključne besede:
GALLERY
,
EXPERIENTIAL LEARNING
,
DAVID A. KOLB
,
EDUCATION IN A GALLERY
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj