Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
OPISNO IN ŠTEVILČNO OCENJEVANJE Z VIDIKA STARŠEV
Avtorji:
ID
Bohak, Andreja
(Avtor)
ID
Horvat, Darja
(Avtor)
ID
Čagran, Branka
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Bohak_Andreja_2009.pdf
(802,50 KB)
MD5: CA32AF662726ED44657B13C4550224B4
PID:
20.500.12556/dkum/2e340a72-7847-4e96-a984-33e5b60e3913
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V teoretičnem delu je bilo predstavljeno številčno in opisno ocenjevanje ter sodelovanje staršev pri ocenjevanju. V empiričnem delu so bila opredeljena in v nadaljevanju analizirana vprašanja, vezana na informativno, čustveno-motivacijsko in psihohigiensko vrednost opisne in številčne ocene ter splošnega mnenja staršev do teh dveh tipov ocenjevanja. Pri tem nas je zanimal obstoj razlik glede na stopnjo končane izobrazbe staršev ter starost oz. razred, ki ga obiskuje njihov otrok. V ta namen je bil sestavljen vprašalnik za starše otrok prvega in drugega razreda devetletne osnovne šole. Odgovori staršev so pokazali, da ima po njihovem mnenju opisna ocena v primerjavi s številčno večjo informativno ter psihohigiensko vrednost. Starši so mnenja, da opisna ocena poda več informacij o znanju, da je bolj objektivna, da manj vpliva na manjvrednostne občutke ter obremenjenost otroka kot pa številčna ocena. Analiza čustveno-motivacijske vrednosti obeh tipov ocen nama je pokazala, da starši pripisujejo opisni oceni vlogo notranje motivacije in številčni oceni vlogo zunanje motivacije. Večina staršev se je opredelila za opisno ocenjevanje; glavni razlogi zanj so bili: sproščena, manj stresna klima, poznavanje ciljev učenčevega napredovanja ter večja objektivnost.
Ključne besede:
ocenjevanje
,
opisno ocenjevanje
,
številčno ocenjevanje
,
opisna ocena
,
starši in ocenjevanje
,
starši in šola
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[A. Bohak]
Leto izida:
2009
PID:
20.500.12556/DKUM-12625
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
17332232
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:AYFOOEUH
Datum objave v DKUM:
05.01.2010
Število ogledov:
3721
Število prenosov:
614
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BOHAK, Andreja in HORVAT, Darja, 2009,
OPISNO IN ŠTEVILČNO OCENJEVANJE Z VIDIKA STARŠEV
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Bohak. [Dostopano 9 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=12625
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Invertirano nihalo na linearnem vodilu
Verjetnostna verifikacija protokola CSMA/CA z orodjem PRISM
Spletno okolje za formalno verifikacijo z uporabo storitveno usmerjene arhitekture
Applying automated model extraction for simulation and verification of real-life SDL specification with spin
Večpotni transportni protokoli
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Systems thinking on complex tourism systems
Modeliranje, simulacija in optimizacija postopka sterilizacije v industrijskem okolju
Tokovni vir za napajanje LED svetil na osnovi integriranega vezja TPS92610-Q1
Oblikovanje integriranega modela blaginje
Predstavitev razvoja hibridne mobilne aplikacije z ogrodjem Ionic
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
DESCRIPTIVE AND NUMERICAL ASSESSMENT FROM A PARENT'S POINT OF VIEW
Opis:
In the theoretical part, assessment, namely numerical and descriptive, was presented and also the cooperation of parents in the assessment. In the empirical part, questions related to informative, emotional-motivational and psychohygienic value of descriptive and numerical marks and general opinion of parents on these two types of assessment were determined and later analyzed. We were interested in the existence of differences with regard to parents’ level of acquired education and age or grade that their children are in. A questionnaire for parents of children in first and second grade of 9-year primary school was made for this purpose. Parents’ answers indicated that in their opinion a descriptive mark in comparison with a numerical mark has higher informative and psychohygienic value. Parents believed that the descriptive mark gives more information about the knowledge, it is more objective, and it has less influence on feelings of inferiority and on children’s load than the numerical mark. The analysis of the emotional-motivational value of both types of marks showed that parents attribute the role of internal motivation to the descriptive mark and the role of external motivation to the numerical mark. Majority of parents declared for descriptive assessment, main reasons for it being relaxed, less stressful atmosphere, the knowledge of aims of student’s progress and larger objectivity.
Ključne besede:
assessment
,
descriptive assessment
,
numerical assessment
,
descriptive mark
,
parents and assessment
,
parents and school
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj