Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Uvajanje funkcionalnega živila na slovenski trg: primer Pomurskih mlekarn
Avtorji:
ID
Hari, Sebjan
(Avtor)
ID
Majkovič, Darja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Hari_Sebjan_2009.pdf
(1,48 MB)
MD5: E90AC947A8E9D0B3C6857E70048FADD0
PID:
20.500.12556/dkum/c9bded2f-2243-45d2-ab5e-06b69e4d030e
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Opis:
V letu 2009 smo s pomočjo terenske in spletne ankete ugotavljali potencialni interes potrošnikov za novo funkcionalno živilo Pomurskih mlekarn — mleko z dodatki fitosterolov. Iz rezultatov obeh anket smo ugotovili, da je prepoznavnost pojma »funkcionalno živilo« zelo slaba, pozna ga le 20% anketirancev, kjer je poznavanje pojma odvisno od starosti in izobrazbe. Približno 50% anketirancev je pripravljenih kupiti izdelek (pripravljenost ni odvisna od starosti in izobrazbe), le približno 30% pa jih je pripravljenih plačati višjo ceno zanj, kjer je pripravljenost odvisna od starosti le v spletni anketi. Vzporedno smo raziskovali trg konkurenčnih izdelkov na domačem trgu in izpostavili nekatere podobne izdelke na tujih trgih, kjer smo ugotovili, da mleka z dodatki fitosterolov na domačem trgu ni, najdemo pa veliko različnih fermentiranih jogurtov s funkcionalnimi sestavinami, med drugim tudi z dodatki fitosterolov. Na drugih trgih se podobni izdelki nahajajo v obliki fermentiranih stogramskih jogurtov, ki vsebujejo takšno količino fitosterolov, da z eno stekleničko zadovoljimo potreben dnevni vnos. Glede na rezultate obeh anket, poglobljen intervju s tržniki Pomurskih mlekarn in dokaj dobro pokritost trga sklepamo, da je novi izdelek potrebno tudi cenovno približati kupcem obstoječega izdelka - pomurskega mleka. Ob tem je ključnega pomena, da kupcem korektno predstavimo vse bistvene značilnost in prednosti uživanja mleka.
Ključne besede:
anketa
,
novo funkcionalno živilo
,
fitosteroli
,
mleko
,
raziskava trga.
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2009
PID:
20.500.12556/DKUM-11792
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:VAOIAQI6
Datum objave v DKUM:
19.10.2009
Število ogledov:
3346
Število prenosov:
358
Metapodatki:
Področja:
FKBV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HARI, Sebjan, 2009,
Uvajanje funkcionalnega živila na slovenski trg: primer Pomurskih mlekarn
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=11792
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Akreditacija dvopredmetnega študijskega programa druge stopnje Medkulturna germanistika
Akreditacija univerzitetnega študijskega programa druge stopnje Medkulturna germanistika
Učni načrt
Poučevanje nemškega jezika na različnih nivojih izobraževanja
Übersetzung der Phraseme im Film
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Pre-vod
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Introduction of a functional food product to the Slovenian market: case of Pomurske mlekarne
Opis:
In the early summer 2009, we were using field and online survey to establish the potential interest of final consumers for new functional food product of dairy company Pomurske mlekarne - milk with phytosterols additives. In the results of both surveys we found that the visibility of the concept of "functional food" is very bad, only 20% of respondents know its meaning, where knowledge of the concept depends on the age and education. About 50% of respondents are willing to buy the product (which does not depends of both age and education), and only about 30% of them are willing to pay a higher price for it, where the willingness depends on age only in the online survey. In parallel, we studied the presence of competing products on the domestic market and presented some similar products in foreign (neighbouring) markets. The research results indicate that milk containing added phytosterols in the domestic market can not be found, but we can find a lot of different fermented yoghurts with functional ingredients, including additives of phytosterols. In other markets majority of a similar products appear in the form of hundred-gram of fermented yoghurt, containing such quantity of phytosterols in order to satisfy the need of daily intake. Based on the results of both surveys, in-depth interview with personnel marketing department of the company and a fairly good saturation of the market suggest that for successful sales of the new product it is recommended to approximate its price to the price of existing product - Pomursko mleko. Key message of product´s characteristics and benefits of its use should be delivered to the buyer at the same time.
Ključne besede:
survey
,
new functional food product
,
phytosterols
,
milk
,
market research
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj