| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA
Avtorji:ID Vdovič, Alenka (Avtor)
ID Duh, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Vdovic_Alenka_2009.pdf (2,25 MB)
MD5: B43760F8932643C424CFDBD4B3A8450A
PID: 20.500.12556/dkum/3d8396e3-bea6-4786-8815-02c1df92735a
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomski nalogi smo predstavili področje oblikovanja celostne grafične podobe. V teoretičnem delu smo razjasnili značilnosti celostne grafične podobe kot vizualno komunikacijsko sredstvo, ki je pomemben del vsakega podjetja. Definirali smo vizualno komuniciranje in lastnosti dobrega znaka podjetja, kateri odraža celotno osebnost podjetja. Dodali smo pravila za oblikovanje dobre embalaže. V raziskovalnem delu smo naredili pregled oblikovanja najvidnejših komunikacijskih sredstev podjetij, ki se ukvarjajo s prodajo in pridelavo jabolk v Sloveniji. V analizi smo poudarili nekaj bistvenih lastnosti ter najpogostejših napak pri oblikovanju kartonske embalaže za jabolka. Na podlagi izsledkov smo prenovili celostno grafično podobo sadjarstva Vdovič in oblikovali embalažo za jabolka.
Ključne besede:vizualne komunikacije, grafično oblikovanje, celostna grafična podoba
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. Vdovič]
Leto izida:2009
PID:20.500.12556/DKUM-11632 Novo okno
UDK:766(043.2)
COBISS.SI-ID:17122056 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:3JVMTOFR
Datum objave v DKUM:15.09.2009
Število ogledov:14489
Število prenosov:953
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
VDOVIČ, Alenka, 2009, CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Vdovič. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=11632
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:CORPORATE IDENTITY
Opis:In this dissertation we presented the corporate identity design. In theoretical part, we discussed corporate identity as visual communication, that is an important part of any company. We defined basic values of a good logotype, which represents the company’s personality. We have also defined what makes a good package design. We made a review of most prominent package designs of companies that sell and grow apples in Slovenia. In the analytical part, we discoverd what are some of the basic similarities among those companies and what are the common mistakes in their package design. On the basis of our research we designed a new visual image for a Slovenian apple farm Vdovič. We also designed their packaging for apples.
Ključne besede:visual communication, graphic design, corporate identity


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici