Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA
Avtorji:
ID
Vdovič, Alenka
(Avtor)
ID
Duh, Matjaž
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Vdovic_Alenka_2009.pdf
(2,25 MB)
MD5: B43760F8932643C424CFDBD4B3A8450A
PID:
20.500.12556/dkum/3d8396e3-bea6-4786-8815-02c1df92735a
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
V diplomski nalogi smo predstavili področje oblikovanja celostne grafične podobe. V teoretičnem delu smo razjasnili značilnosti celostne grafične podobe kot vizualno komunikacijsko sredstvo, ki je pomemben del vsakega podjetja. Definirali smo vizualno komuniciranje in lastnosti dobrega znaka podjetja, kateri odraža celotno osebnost podjetja. Dodali smo pravila za oblikovanje dobre embalaže. V raziskovalnem delu smo naredili pregled oblikovanja najvidnejših komunikacijskih sredstev podjetij, ki se ukvarjajo s prodajo in pridelavo jabolk v Sloveniji. V analizi smo poudarili nekaj bistvenih lastnosti ter najpogostejših napak pri oblikovanju kartonske embalaže za jabolka. Na podlagi izsledkov smo prenovili celostno grafično podobo sadjarstva Vdovič in oblikovali embalažo za jabolka.
Ključne besede:
vizualne komunikacije
,
grafično oblikovanje
,
celostna grafična podoba
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[A. Vdovič]
Leto izida:
2009
PID:
20.500.12556/DKUM-11632
UDK:
766(043.2)
COBISS.SI-ID:
17122056
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:3JVMTOFR
Datum objave v DKUM:
15.09.2009
Število ogledov:
14489
Število prenosov:
953
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
VDOVIČ, Alenka, 2009,
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Vdovič. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=11632
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
CORPORATE IDENTITY
Opis:
In this dissertation we presented the corporate identity design. In theoretical part, we discussed corporate identity as visual communication, that is an important part of any company. We defined basic values of a good logotype, which represents the company’s personality. We have also defined what makes a good package design. We made a review of most prominent package designs of companies that sell and grow apples in Slovenia. In the analytical part, we discoverd what are some of the basic similarities among those companies and what are the common mistakes in their package design. On the basis of our research we designed a new visual image for a Slovenian apple farm Vdovič. We also designed their packaging for apples.
Ključne besede:
visual communication
,
graphic design
,
corporate identity
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj