Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
ORGANIZACIJSKO VZDUŠJE NA AGENCIJI ZA POŠTO IN ELEKTRONSKE KOMUNIKACIJE REPUBLIKE SLOVENIJE
Avtorji:
ID
Prešern, Petra
(Avtor)
ID
Mayer, Janez
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Presern_Petra_2009.pdf
(1,08 MB)
MD5: 2CF0BD57DE740F906A13A506758C79FB
PID:
20.500.12556/dkum/0c3af783-cd77-437c-bbee-4bf57d167695
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Korporativna kultura in vzdušje predstavljata organizacijska dejavnika, ki sta povezana z vsemi ostalimi elementi organizacije, njenim okoljem, delovnimi procesi in vsemi posamezniki ter skupinami v sistemu. Vsaka nova aktivnost (sprememba ali vedenje) vpliva tudi na kulturo in vzdušje, vsaka sprememba kulture in vzdušja pa povzroči spremembe na vseh ostalih področjih v organizaciji. Od vzdušja je odvisno naše počutje, od našega počutja pa je odvisno, kako učinkoviti smo v organizaciji. Zelo pomembno je, da bi vsak posameznik čutil pripadnost organizaciji in si s tem želel kar najbolje vplivati na izboljšanje delovnih procesov, hkrati pa bi lahko vplival na izboljšanje storitev ali produktov. Vodja in sodelavec bi si morala prizadevati za takšno vzdušje, ki bi zagotavljalo motivacijsko spodbudo drugim zaposlenim. S tem bi zaposleni bolje izkoristili svoje potenciale ter bili bolj uspešni in učinkoviti pri svojem delu. Temelj za vzpostavitev ugodnega organizacijskega vzdušja v podjetju je korektnost med sodelavci na vseh organizacijskih ravneh ter v vzpostavljanju enakovrednega ali partnerskega odnosa posameznika z okoljem. Ko osvojimo ta način komunikacije, smo sposobni konflikte reševati na konstruktiven način. Predmet preučevanja v diplomskem delu je organizacijsko vzdušje na Agenciji za pošto in elektronske komunikacije Republike Slovenije. Predvsem nas zanima, ali se je organizacijsko vzdušje od leta 2006, ko je bilo prvič izmerjeno, kaj spremenilo, v kakšni smeri in v čem. V primerjavi rezultatov merjenja organizacijskega vzdušja leta 2006 in 2008 je bilo ugotovljeno, da se organizacijsko vzdušje v tem obdobju ni pomembno spremenilo, kar pomeni, da se po prvem merjenju niso izvedli konkretni ukrepi, s katerimi bi lahko vzdušje izboljšali. Pri merjenju organizacijskega vzdušja v letu 2008 pa smo pri ugotavljanju povezanosti organizacijskega vzdušja in zadovoljstva zaposlenih potrdili pozitivno povezanost oziroma soodvisnost.
Ključne besede:
organizacijsko vzdušje
,
organizacijska kultura
,
uspeh/uspešnost
,
zadovoljstvo
,
motivacija
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2009
PID:
20.500.12556/DKUM-11486
COBISS.SI-ID:
6513683
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:WHV62SGY
Datum objave v DKUM:
29.09.2009
Število ogledov:
2118
Število prenosov:
202
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PREŠERN, Petra, 2009,
ORGANIZACIJSKO VZDUŠJE NA AGENCIJI ZA POŠTO IN ELEKTRONSKE KOMUNIKACIJE REPUBLIKE SLOVENIJE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=11486
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Vloga in pomen javnih zavodov kot neprofitnih organizacij
Restructuring in SMEs
Status podjetnika posameznika v Sloveniji in EU
Vpliv družinskih odnosov na vodenje družinskega podjetja
Pridobitev in prevzem lastnih delnic
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Pravni okvir instituta javno-zasebnega partnerstva
Tržna znamka
Skupina Fragmat kot dejanski koncern
Delavske kooperative v Sloveniji
Analiza dejavnikov uspešnosti gazel
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ORGANIZATIONAL CLIMATE IN POST AND ELECTRONIC COMMUNICATIONS AGENCY OF THE REPUBLIC OF SLOVENIA
Opis:
Corporate culture and atmosphere are organizational factors that are connected with all other elements of an organization, its environment, operation processes and all of the individuals and groups incorporated in its system. Each new activity (change or behavior) also influence the culture and atmosphere, while every change in culture and atmosphere causes change in all other areas of the organization. Atmosphere influences our wellbeing, and it is our wellbeing that influences how effective we are in an organization. It is very important that every individual should feel a sense of belonging to an organization and would therefore wish to influence as best he can the improvement of working processes, at the same time influencing the improvement of services or products. Leader and employee should strive to create an environment that would ensure motivational enticement for other employees. In this way employees would take better advantage of their potential and would be more successful and effective in their work. The foundation for establishing a positive organizational atmosphere in a company is propriety among coworkers at all organizational levels and the establishing of an equal or partner relationship between an individual and their environment. When this form of communication is established, conflicts can be resolved in a constructive manner. The topic of the thesis is the organizational atmosphere at the Post and Electronic Communications Agency of the Republic of Slovenia. The aim of the thesis is to establish if the organizational atmosphere has changed since 2006 when it was first measured, what has changed, in what direction and how. When comparing the results of the measurements of the organizational climate from 2006 and 2008, it was found that in this period the organizational climate not significantly change, implying that after the first measurement concrete measures that could have improved the atmosphere were not carried out. In measuring the organizational climate in the year 2008, we have, in determining the interaction of the organizational climate and employee satisfaction, confirmed positive relationships and interdependence.
Ključne besede:
organizational atmosphere
,
organizational culture
,
success/effectiveness
,
satisfaction
,
motivation
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj