Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
UMETNIK POSTANE BLAGOVNA ZNAMKA
Avtorji:
ID
Hodošček, Maja
(Avtor)
ID
Zidar, Dušan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Hodoscek_Maja_2009.pdf
(2,56 MB)
MD5: 21AEB2786F8255371C867345FA6525A4
PID:
20.500.12556/dkum/d923756e-2d3b-4d7a-8257-c2281362179d
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Predmet diplomske naloge je status umetnika v dobi agresivnega neoliberalnega sistema, ki si prilašča vsa družbena polja v zameno za finančne koristi in širjenju družbene moči, kakor tudi preučevanje elementov, ki odločilno vplivajo na sistem sodobne umetnosti in sodobnega umetnika. Konceptualna umetnost je poskušala izničiti fetišistično dimenzijo muzealske strukture 50-ih let, vendar je na koncu nehote prispevala k okrepitvi umetniškega sistema, saj je omogočila nov tip razstave, ki jih obvladuje kurator, za katerega je značilen izrazit avtorski pristop. Sodobni umetniki privzamejo dediščino konceptualne umetnosti, ideja je temeljni vzgib dela, vendar realizacija te ideja postaja vedno bolj spektakularna, determinirana z ogromnimi produkcijskimi stroški. Sodobni umetniki svoja dela producirajo v več nakladah, najemajo ogromne studie s številnimi zaposlenimi. Postavijo se v vlogo menedžerja, ki skrbi, da produkcija teče nemoteno in po točno določenih navodilih. Muzeji in galerije se od 90. let naprej korenito popularizirajo in širijo spekter svoje dejavnosti. Sodobna umetnost se razvija predvsem v mednarodnem kontekstu, njen razvoj je vedno bolj intenziven in vse prisoten. Sodobni umetniki se povezujejo z mednarodnimi korporacijami, za katere ustvarjajo vizualne podobe, industrijske izdelke. Narašča število bienalov, katerih namen je pridobitev čim večjega števila obiskovalcev. Sodobna umetnost se je znašla v globaliziranem svetu, ki omogoča izjemno hiter pretok informacij, mobiliziranost, ter skoraj neomenjen trg.
Ključne besede:
konceptualna umetnost
,
postmodernizem
,
umetniški trg
,
prilaščanje moči
,
strategije promocije
,
tržne strategije.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Hodošček]
Leto izida:
2009
PID:
20.500.12556/DKUM-11388
UDK:
73/76(043.2)
COBISS.SI-ID:
17163272
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:NM85XFJY
Datum objave v DKUM:
09.10.2009
Število ogledov:
4896
Število prenosov:
416
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HODOŠČEK, Maja, 2009,
UMETNIK POSTANE BLAGOVNA ZNAMKA
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Hodošček. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=11388
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Organizacijska struktura proizvodnega podjetja
Proizvodnja novega izdelka
Kreativno razmišljanje
Kakovost poslovanja in zadovoljstvo kupcev
Sistemi kakovosti kot sredstvo za doseganje strateških razvojnih usmeritev
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Optimizacija s kolonijami mravelj
Učenje odločitvenih pravil z evolucijsko optimizacijo
Meta-heuristic algorithms to improve fuzzy C-means and K-means clustering for location allocation of telecenters under e-governance in developing nations
Optimizacija s pomočjo kolonije mravelj
Optimizacija s kolonijami mravelj
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
AN ARTIST BECOMES A BRAND
Opis:
The issue of this diploma work is the status of the artist in the age of aggressive neoliberal system which is usurping all the social fields in exchange for financial benefits and spreading the social power as well as the examination of elements which have a crucial influence on the system of the contemporary art and the contemporary artist. Conceptual art has tried to eliminate the fetishist dimension of museal structures of the fifties but finally it has unwillingly contributed to strenghtening the artistic system as it has enabled a new type of exhibitions which are controlled by a curator who gives a typical personal touch to the exhibition. Contemporary artists are taking over the heritage of the conceptual art; the idea is the essence of the work whereas the realization of it is getting more and more spectacular, determined by vast production expenses. Contemporary artists produce their artistic work in numerous editions, they hire enormous studios with numerous employees. They put themselves in the role of a manager who takes care of undisturbed production according to certain instructions. Museums and galleries have been popularized and widening the spectrum of their activities since the nineties. Contemporary art above all has developed in the international context, its development has become more intense and global. Contemporary artists have been getting in touch with multinational corporations and creating visual images and industrial products for them. The number of biennali has been rising and their aim is to acquire more and more visitors. Contemporary art has found its position in the globalized world which enables a fast flow of information, mobilization and an almost unlimited market.
Ključne besede:
conceptual art
,
postmodernism
,
artistic market
,
usurping power
,
promotion strategies
,
market strategies
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj