| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:LOGOTIP, PLAKAT IN LETAK KOT OBLIKE VIZUALNIH SPOROČIL - GLEDALIŠKA PROCUKCIJA GUSTAF TEATER
Avtorji:ID Slapnik, Staša (Avtor)
ID Rimele, Oto (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Slapnik_Stasa_2009.pdf (1,96 MB)
MD5: B2E53DC9E33D320504192E93E4A671B5
PID: 20.500.12556/dkum/27c3cf90-5c1b-49f4-a1ef-c0c9ac782689
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Vidna sporočila vključujejo grafično oblikovanje kot najbolj tradicionalno stroko, vse načine vizualnega komuniciranja, od vizualnih umetnosti do porabniških, tržnih komunikacij, posredovanih s klasičnimi in sodobnimi elektronskimi mediji. Grafično oblikovanje je oblikovanje vizualnih likov, simbolov in drugih nosilcev sporočil. Pripada osnovnemu umetniškemu oblikovanju tiskanih del: knjižnih ovitkov, brošur, oglasov v tiskanih medijih, časopisov, revij, embalaže, emblemov, blagovnih znamk, ilustracij, plakatov, celostne grafične podobe za podjetja itn. V diplomskem delu je predstavljeno oblikovanje logotipa, plakata in letaka za gledališče Gustaf Teater, in sicer od ideje in snovanja do oblikovanja oziroma izvedbe. Obravnavane teme nakazujejo pregled oblik vizualnih sporočil, še posebno znaka in plakata, njihovo oblikovalsko zasnovo, tehnologijo oblikovanja in kratek pregled slovenskega grafičnega oblikovanja v obdobju 60 do 90-ih let 20. stoletja.
Ključne besede:Industrijsko oblikovanje, grafično oblikovanje, plakat, gledališki plakat, znak.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[S. Slapnik]
Leto izida:2009
PID:20.500.12556/DKUM-10764 Novo okno
UDK:73/76(043.2)
COBISS.SI-ID:16991752 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:FKM6VJTF
Datum objave v DKUM:07.07.2009
Število ogledov:4723
Število prenosov:556
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
SLAPNIK, Staša, 2009, LOGOTIP, PLAKAT IN LETAK KOT OBLIKE VIZUALNIH SPOROČIL - GLEDALIŠKA PROCUKCIJA GUSTAF TEATER [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : S. Slapnik. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=10764
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:LOGO, POSTER AND FLYER AS FORMS OF VISUAL COMMUNICATION - THE GUSTAF TEATER PRODUCTION
Opis:Visual messages include graphic design as the most traditional professional discipline, along with all other methods of visual communication ranging from visual arts to consumer-oriented, marketing communication conveyed through classical and modern electronic media. Graphic design is the creation and design of visual images, symbols and other means of communication. It forms part of the fundamental artistic design of printed publications: book covers, brochures, advertisements in the press, newspapers, magazines, product packaging, logos, trademarks, illustrations, posters and billboards, corporate design, etc. The thesis presents the process of designing a logo, poster, and flyer for Gustaf Teater from the initial concept or idea to the actual design and execution. The topics covered give an overview of the types of visual communication, in particular the logo and poster, their design concept and technology and provide a brief overview of Slovenia's graphic design between 1960s and 1990s.
Ključne besede:Industrial design, graphic design, poster, theatre poster, logo.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici